|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?
Jeg bruker min jakke på tur i marka - til fots, på sykkel og langrennsski. Det kunne ikke falle meg inn å bruke den til hverdags. Jeg kunne helt sikkert greid meg med en rimeligere jakke, men mannen mente noe annet.
![]() |
![]() |
#22 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg har ei dressjakke som jeg ga 1200 kroner for. Den ble innkjøpt i forbindelse med at jeg var jobbsøkende. Den betalte seg kjapt, jeg fikk første jobben jeg hadde på meg jakka til intervju på.
![]() |
#24 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke så vanvittig avanserte, men enkelte er lange turer. F.eks. den tvers-over-England-turen jeg var på i sommer. Da er det viktig at klær og sko er vanntette og så behagelige og lette som mulig. I den grad gore tex plagg kan være behagelige, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Allværsjakka til ca 2500 er vel det dyreste plagget jeg har. Bruker den nesten daglig da jeg alltid sykler til og fra jobb.
![]() |
#28 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Hmm, denne var vanskelig. Siden det er plagg, antar jeg at sko og vesker utgår (der har jeg nemlig mye dyrt - jobbet tidligere i skobutikk).
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg hadde en Armani skinnjakke kjøpt på salg på et outlet i usa. Tror den hadde kostet over 10 000, men jeg betalte under 3000. Den ble stjålet i fjor.
![]() |
#31 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det må bli skinnjakken min til 1000 kr.
![]() |
#32 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Også har jeg en skinnvest som koster 3500 i butikk, men som jeg fikk til innkjøpspris 1300 ca. Den er jo verdt 3500,- for alle andre, så dyr er den.
![]() |
#33 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det dyreste plagget i skapet mitt er Bergans-jakken min. Har tilhørende bukse også. Begge deler brukes masse - hele året. Til skiturer, utelek med ungene om vinteren, på turer i marka og fjellet, når jeg går tur i regnvær, når jeg er med ungene på fotballtrening...
![]() |
#35 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
jeg er veldig interessert å se hvordan er skinnvest til 3500 kr ser ut.
![]() |
#37 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min Norrøna-jakke kostet 4800,-
![]() |
#38 |
Pauset
|
Jeg bruker Bergansjakken til regnjakke, skijakke, anorakk på sommeren, på en tur i byen og ja.. i det heletatt. Den har veldig mange bruksområder. Helt fantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?De dyreste klærne jeg har, er nok kjøreklær (mc). Og om jeg ser bort fra kjøreklærne, så er det nok julegaven jeg fikk fra kjæresten min i fjor: En dunjakke til 3000 (!) kroner. Til vanlig kjøper jeg stort sett alle klær på salg, har ikke bunad og bruker ikke dyre merkeklær (med mindre jeg finner dem på salg). Nå er min økonomiske situasjon litt endret i forhold til hva den har vært, så kanskje jeg spanderer på meg en skikkelig goretex-jakke i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg har ikke heller vanvittig dyrt turutstyr, men jeg har lilkevel brukt en del penger på yttertøy. Vanntette uteklær er gjerne dyrt. Og vanntett er et must her vi bor. Jeg har goretexjakke, -bukse og to par goretexsko. Det bruker jeg mye. Ikke i byen, selvsagt, men jeg går en del på tur, selv om det ikke er avanserte turer som krever ekstremutstyr. Jeg er også en del ute med barna, samt at jeg er en del ute i jobbsammenheng. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|