Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 13:01   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Syns det er så mange som har dyre sports- og turklær. Er dere mye på avanserte turer i villmarka, eller bruker dere dem som vanlig yttertøy i byen?

Jeg bruker min jakke på tur i marka - til fots, på sykkel og langrennsski. Det kunne ikke falle meg inn å bruke den til hverdags. Jeg kunne helt sikkert greid meg med en rimeligere jakke, men mannen mente noe annet. Og så håper jeg jo at jeg kan ha den i mange år, da.

Gammel 25-10-08, 13:33   #22
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ei dressjakke som jeg ga 1200 kroner for. Den ble innkjøpt i forbindelse med at jeg var jobbsøkende. Den betalte seg kjapt, jeg fikk første jobben jeg hadde på meg jakka til intervju på.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 13:33   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, du tror det skyldtes jakka?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 13:34   #24
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Syns det er så mange som har dyre sports- og turklær. Er dere mye på avanserte turer i villmarka, eller bruker dere dem som vanlig yttertøy i byen?

Ikke så vanvittig avanserte, men enkelte er lange turer. F.eks. den tvers-over-England-turen jeg var på i sommer. Da er det viktig at klær og sko er vanntette og så behagelige og lette som mulig. I den grad gore tex plagg kan være behagelige, da.

Jeg bruker den tynneste gx-jakka når jeg sykler til jobb også, pluss bukse.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 13:34   #25
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

:lister:

Gammel 25-10-08, 13:42   #26
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Allværsjakka til ca 2500 er vel det dyreste plagget jeg har. Bruker den nesten daglig da jeg alltid sykler til og fra jobb.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 14:31   #27
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den fine regnjakken jeg fikk av foreldrene mine. Den koster 1700 kr og er verdt hver eneste krone.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 14:36   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, denne var vanskelig. Siden det er plagg, antar jeg at sko og vesker utgår (der har jeg nemlig mye dyrt - jobbet tidligere i skobutikk).

Det dyreste plagget må vel være et par skalljakker til rundt 3000,- og en vinterkåpe til rundt 3000,-.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 14:36   #29
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

:lister:

Kom igjen. Spytt ut!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 15:16   #30
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en Armani skinnjakke kjøpt på salg på et outlet i usa. Tror den hadde kostet over 10 000, men jeg betalte under 3000. Den ble stjålet i fjor.

Jeg har en Max Mara-kåpe til 3000 (den er mange år gammel), og sikkert andre enkeltplagg til 2-3000. Et par kjoler, bl.a.

Gammel 25-10-08, 15:17   #31
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det må bli skinnjakken min til 1000 kr.

Gammel 25-10-08, 15:21   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også har jeg en skinnvest som koster 3500 i butikk, men som jeg fikk til innkjøpspris 1300 ca. Den er jo verdt 3500,- for alle andre, så dyr er den.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 15:25   #33
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det dyreste plagget i skapet mitt er Bergans-jakken min. Har tilhørende bukse også. Begge deler brukes masse - hele året. Til skiturer, utelek med ungene om vinteren, på turer i marka og fjellet, når jeg går tur i regnvær, når jeg er med ungene på fotballtrening...

Ellers så har flere par sko som koster rundt tusenlappen, mens klærne mine er ganske billige

Gammel 25-10-08, 15:25   #34
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Norrøna-jakken som kostet 3700 er vel et av de dyreste plaggene jeg har kjøpt ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 15:28   #35
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Også har jeg en skinnvest som koster 3500 i butikk, men som jeg fikk til innkjøpspris 1300 ca. Den er jo verdt 3500,- for alle andre, så dyr er den.

jeg er veldig interessert å se hvordan er skinnvest til 3500 kr ser ut.

Gammel 25-10-08, 15:41   #36
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, du tror det skyldtes jakka?

Jeg håper jo ikke det, men ...

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 15:45   #37
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Min Norrøna-jakke kostet 4800,-
Kjøpte den fordi jeg syns den var dødsfin og fordi vi kjører mye på ski osv. Da vil jeg ha ordentlig klær. Men bruker den også som vanlig yttertøy.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 15:58   #38
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Bergansjakken til regnjakke, skijakke, anorakk på sommeren, på en tur i byen og ja.. i det heletatt. Den har veldig mange bruksområder. Helt fantastisk!

Jeg har jobbet i "bransjen" i mange år, det er derfor jeg har så mye sånt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 16:16   #39
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De dyreste klærne jeg har, er nok kjøreklær (mc). Og om jeg ser bort fra kjøreklærne, så er det nok julegaven jeg fikk fra kjæresten min i fjor: En dunjakke til 3000 (!) kroner. Til vanlig kjøper jeg stort sett alle klær på salg, har ikke bunad og bruker ikke dyre merkeklær (med mindre jeg finner dem på salg). Nå er min økonomiske situasjon litt endret i forhold til hva den har vært, så kanskje jeg spanderer på meg en skikkelig goretex-jakke i år.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 16:28   #40
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke heller vanvittig dyrt turutstyr, men jeg har lilkevel brukt en del penger på yttertøy. Vanntette uteklær er gjerne dyrt. Og vanntett er et must her vi bor. Jeg har goretexjakke, -bukse og to par goretexsko. Det bruker jeg mye. Ikke i byen, selvsagt, men jeg går en del på tur, selv om det ikke er avanserte turer som krever ekstremutstyr. Jeg er også en del ute med barna, samt at jeg er en del ute i jobbsammenheng.

Yttertøyet mitt er det dyreste jeg har.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.