|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begynt på julegaver nå?Jeg strikker ivei. Det som skal kjøpes er på planleggingsstadiet foreløbig, men jeg liker å være ferdig til 1. desember, så jeg slipper stress i adventstiden.
|
|
|
#22 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begynt på julegaver nå?
Skikkelig smart og samle alt i en ringperm Angeliqe.
|
|
|
#25 |
|
ctrl+z
|
Sv: Begynt på julegaver nå?Ja, jeg har begynt. Både fordi jeg synes det blir koseligere å ta litt etter litt og fordi jeg synes det er greit å fordele innhogget over flere lønninger. I år ender dessuten permisjon midt i julestria, så jeg antar at jeg vil være svært fornøyd med at den biten er unnagjort når jula ringes inn.
|
|
|
#26 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Begynt på julegaver nå?13 julegaver er innkjøpt
|
|
|
#27 |
|
trenger lading
|
Sv: Begynt på julegaver nå?
Du er flink!
|
|
|
|
#28 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begynt på julegaver nå?Tror ikke de selger "Julens minnebok" av Mona Lerum lenger. Har ei venninne som prøvde å få tak i den for et par år siden. Hun ringte land og strand rundt, fikk til slutt tak i et av tre gjenværende bøker. Jeg har også ei "Julens Minnebok", men den er ikke av Mona Lerum (husker ikke av hvem). Fantastisk bok! Vet noen om hvor man kan få kjøpt lignende bøker? Jeg kunne godt tenkt meg å gi bort noen i julegave.
|
|
|
#29 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Begynt på julegaver nå?Jeg har handlet det meste til ungene, også gavene fra oldemor og besteforeldrene, som jeg også handler for. Resten er bare litt smårusk, så 80% ferdig kanskje?
|
|
|
#30 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Begynt på julegaver nå?Jepp, jeg har kjøpt gaver til så og si alle ungene i familen pluss noen til, det er vel ni gaver foreløpig.
|
|
|
|
#31 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Begynt på julegaver nå?Jeg har handlet mange allerede. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Begynt på julegaver nå?Jeg begynner å nærme meg ferdig.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Begynt på julegaver nå?Vi er iallfall i gang. Og det er mist en måned før normalt.
|
|
|
#35 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Begynt på julegaver nå?Jeg har 5 julegaver i hus, og har gjort unna mye av tankearbeidet på de andre, så jeg anser meg for å være godt i rute for en gangs skyld.
|
|
|
|
#36 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Begynt på julegaver nå?Gjetter at jeg er omtrent halvferdig. Har ikke helt oversikten siden alt står i poser her og der, men jeg har kjøpt innpakkingspapir, og satser på å få pakket inn de jeg har klar snart. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Begynt på julegaver nå?Har begynt med gavene. Har vel kjøpt 7 gaver allerede, men har mange igjen. Vanligvis begynner jeg ikke før i midten av desember, men i år har jeg bestemt meg for å bli tidlig ferdig. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Begynt på julegaver nå?Ja jeg har begynt - kjøpt til en ca 10 stk tenker jeg
|
|
|
#40 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Begynt på julegaver nå?Har ikke kjøpt noen enda, har så vidt begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe.
|
![]() |
|
|