|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Ute på tur
|
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg har ikke fått malt kjøkkenet.
I have learned that to be with those I like is enough. Sist redigert av Martis : 26-10-08 kl 20:55. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg ville ikke valgt sorte nei. Iallefall ikke oppå hverandre og ikke når de skal stables i høyden.
|
|
|
#26 |
|
Peppy!
|
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg har svart kjøkken og svarte hvitevarer, inkludert et digert side-by-sidekjøleskap. Jeg har ikke angret et sekund. |
|
|
|
#28 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg tror at det vil bli stilig!
|
|
|
#29 |
|
Peppy!
|
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Det er absolutt ikke mulig å sette maskinene ved siden av hverandre. Virkelig ikke. De må stå oppå hverandre, og det blir kliss inntil dusjen. Her har dere noen mobilbilder jeg nettopp tok. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Leser
|
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg ville ikke ha hatt svart vaskemaskin og tørketrommel på et lite lyst bad. På et større bad, eller på et bad med mørke effekter tror jeg det hadde vært fint.
|
|
|
#33 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg synes sort kjøleskap etc er kjempestilig - men tror kanskje det blir litt voldsomt å ha en sort søyle på et så lite bad.
|
|
|
#34 |
|
Ute på tur
|
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?
Det skal males i eggehvit, og så blir listverket enten lysnet med hvit lasur eller så blir det i eggehvit også. Men det blir ikke før neste sommer, for vi må kunne lufte godt mens vi holder på, uten å fryse ihjel.
|
|
|
#35 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?På et så lite bad ville jeg gått for hvitt, ja. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg driter egentlig i design og stil, hvis jeg kan få et veldig bra produkt så mye billigere. Så jeg hadde kjøpt disse uten å tvile et sekund. Men hvis utseende betyr noe for deg, er nok hvitt bedre.
|
|
|
#37 |
|
søt
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg er fremdeles ikke i tvil... du skal jo flytte til nytt og alt! Hvitt blir helt klart finest.
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg synes svart kan være veldig stilig, og det var fine maskiner men jeg tror de vil virke malplasserte på det badet.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Nå når jeg har sett badet, synes jeg det vil kræsje mot gulvflisene. Så gå for hvite, eller spraymal dem.
|
![]() |
|
|