|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Verdens beste band!Jeg har flere band/artister som er jeg er hinsides fan av. AC/DC, Metallica, Thin Lizzy, The Police, Dexter Gordon, Miles Davis, Jan Garbarek etc. Men det er bare ett band som er BANDET, og det er Rush. Nå har jeg vært fan siden 1986, og det er er forhold som bare blir dypere og dypere. Andre band kommer og går, men Rush består. Sist redigert av Juste : 27-10-08 kl 20:41. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Verdens beste band!1. Jokke & co, selv om han er død og begravet |
|
|
|
#24 |
|
Eklektisk
|
Sv: Verdens beste band!Led Zeppelin (Kilde: youtube.com) Sist redigert av Tangerine : 26-10-08 kl 02:30. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verdens beste band!Mannen min sier det er AC/DC |
|
|
|
|
|
#27 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Verdens beste band!U2 selvsagt. Hvorfor? Fordi Bono er Gud og U2 is my religion |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Verdens beste band!Queen, Genesis (men bare de gamle låtene), Frankie goes to Hollywood, Yello og ABBA. |
|
|
|
#29 |
|
Vaklende
|
Sv: Verdens beste band!Den var vanskelig, jeg liker så mye uten at noen er "verdens beste" for meg. Men Fairground Attraction gir meg alltid mye. (Kilde: youtube.com) The The, Thin Lizzy, Coldplay ( ), The Pogues, Tom Petty & The Heartbreakers, ... |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Verdens beste band!Jeg sliter bestandig med å plukke ut favoritband og artister, for jeg har så veldig, veldig mange, men noen skiller seg mer ut; |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Verdens beste band!Jeg har forresten en laaaang liste som er ganske rullerende på de neste plassene, noen nye forelskelser og noen gamle kjærligheter. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Verdens beste band!Jeg har mange band som er spesielle for meg: KISS, Guns'n'Roses og Metallica scorer høyt hos meg på den personlige siden, og jeg er svak for glam/sleazehelter som Mötley Crue, Skid Row og Poison. I tillegg har vi rent musikalsk knallgode band som tidlig Marillion, Rush, Pink Floyd og Dream Theater for å nevne noen, som jeg kanskje ikke har så stort personlig forhold til, men hvis musikk kan få meg til å sveve.
Sist redigert av Enhjørning : 26-10-08 kl 14:11. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Verdens beste band!
Mange som gjør det, har jeg hørt ...
|
|
|
|
#36 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Verdens beste band!Depeche Mode regjerer alene på toppen av min liste.
|
|
|
#39 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Verdens beste band!Å!! Jeg glemte Nick Cave and The Bad Seeds. De MÅ jo bare være med på lista. |
|
|
|
![]() |
|
|