Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva slags musikk liker du IKKE?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 22:41   #21
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags musikk liker du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jazz. Hate it.

Samme her. + metall og heavy.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:45   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får magevondt av svensktoppmelodier.

Ellers kan jeg styre meg for moderne jazz og annen musikk som høres ut som noter som bare er tilfeldig kastet ned på et ark og hvor hver musiker i orkesteret spiller sin egen låt i sitt eget tempo.

Jeg er ikke glad i dance/tekno. Kan også styre meg for syngedamer ala Celine Dion og hennes likesinnede. Klissemusikk, nei - ikke meg.

Gammel 27-10-08, 23:57   #23
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Er det noe jeg virkelig ikke klarer å høre på så er det jazz. Så henger jeg meg på Inagh over her. Jeg kan også godt styre meg for syngedamer ala Celine Dion.

Gammel 28-10-08, 00:00   #24
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper ikke dansebandmusikk.
Jeg holdt på å skrive at jeg ikke kjøper trance heller, men det er ikke helt sant. Jeg har lastet ned noe innen sjangeren trance som har har som treningsmusikk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 00:01   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner pokker'n ta ikke hvordan dere kan si at dere ikke liker jazz. Dere er klar over hvor forskjellige jazzsjangrene er? Ella Fitzgerald og fusionjazz er ikke klin likt, lissom.

Jeg kan ikke fordra trance, dæinsebæinn, type flinkis-musikk som Herborg og gjengen, sutretull som den nyeste til James Morrison og ting som er spyttet ut av en hitmaskin.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 00:03   #26
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den musikken som kommer frem på NRK utenfor sendetid.
Dansband og køntri.

Å si at man ikke liker jazz er som å si at man ikke liker rock eller pop. Det favner like vidt.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 06:36   #27
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

R&B tror jeg det kalles, altså den moderne varianten. Uendelig kjedelig... og så disse syngedamene. I det hele tatt alt som har med over the top klisne ballader.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 06:54   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Prøver febrilsk å skjønne hva du prøver å beskrive her..

...Tror hun mener vokalrunking - om det sier det no' mer..Forøvrig er Mariah Carey (?) ekstremvariant av dette også...

Jeg liker ikke dyster musikk som f.eks rammstein. Jeg blir rett og slett i dårlig humør av å høre på.
Ellers makter jeg ikke Herborg Kråkevik og ei heller techno.
Danseband liker jeg heller ikke. Dolly parton går kanskje under sjangeren Køntri - så da liker jeg jo det da...:bondetamp in spe:
Og Lyrisk jazz? Er det musikk?

Gammel 28-10-08, 07:22   #29
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jan Eggum. Han klarer jeg bare ikke. Får gåsehud bare av å tenke på ham og musikken hans.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 07:35   #30
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg skjønner pokker'n ta ikke hvordan dere kan si at dere ikke liker jazz. Dere er klar over hvor forskjellige jazzsjangrene er? Ella Fitzgerald og fusionjazz er ikke klin likt, lissom.

Enig. Hva med fantastiske Frank Znort og hans kvartett? DET er gladjazz det!

Men den samtidsjazzen er jeg ikke så begeistret for...

Gammel 28-10-08, 07:45   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

...Tror hun mener vokalrunking - om det sier det no' mer..Forøvrig er Mariah Carey (?) ekstremvariant av dette også...

Ja, det er det jeg mener.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 07:45   #32
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jan Eggum. Han klarer jeg bare ikke. Får gåsehud bare av å tenke på ham og musikken hans.

Det skulle jeg skrive også.
Også Aqua Lene og lignende.
Syngedamer i stilen Celine Dion.
Helmut Lotti goes Classic og alt i den sjangeren.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 07:46   #33
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Trance gir meg virkelig brekningsfornemelser. Ikke er jeg spesielt begeistret for dansband-sjangeren, intetsignende amerikanske soul-lo-ho-ho-ho-hove-you-damer (glimrende beskrevet Maximillia), og sliter med emo-kids.

Ja, fysjom :grøss:

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Danseband
Trance/house/techno
Superblækmetall type Enslaved
Easy listening

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jan Eggum gir meg gåsehud på unevnelige steder. Og la meg ikke begynne å si hva jeg synes om musikken til hans kjære.

Forøvrig synes jeg Silje Nergård sin musikk er så ille at den kan skremme fanden på flatmark...

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 07:47   #34
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det er grusomt. Her er et skrekkens eksempel; syngedamer med luftgitar:

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Å fytti grisen. Det skulle vært lover mot slikt som dette...

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 07:51   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Køntri og danseband. Og slike hese, klagende stemmer som han Ali-som-kjørte-båten-i-brygga. Blæk.

Jazz kan være kult.

Gammel 28-10-08, 08:09   #36
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:23.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 09:51   #37
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

techno

Gammel 28-10-08, 09:54   #38
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dænsbænn.
Det er aller aller verst i hele verden.
Og bling-bling-rap. Det klarer jeg bare ikke.

Gammel 28-10-08, 10:16   #39
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Danseband og Opera sliter jeg med, samt nyere amerikansk "R&B".
Også er det enkeltband innenfor genre som jeg liker som gir meg brekningfornemmelser. The Smiths, Coldplay og Madrugada er vel de største synderne her.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 10:36   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Forøvrig synes jeg Silje Nergård sin musikk er så ille at den kan skremme fanden på flatmark...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.