|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg feirer ikke dagen min spesielt. Svigerfamilien min er sykelig opptatt av feiring, men jeg har bursdag på en dag hvor det er feiring uansett, så da slipper jeg ekstra styr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg elsker bursdag! Gleder meg som en unge, hvert år... Har stort sett familie på middag og kaker om ettermiddagen, og venninner som kommer om kvelden. Rundere dager feires med vennepar eller venninner nærmeste helg.
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Da jeg rundet 30 ba jeg stemora mi med meg ut på konsert, og var ute på restaurant med mannen min og et vennepar noen dager etter. Ellers feirer jeg aldri.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg har familien på kaffe. Ikke i år forresten, da reiste jeg på hytta og syns synd på meg selv i stedet. 31 er som verdens største hangover og sånt feirer man ikke.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg og mannen har bursdag med få dagers mellomrom så vi feirer sammen med litt kake og nærmeste familie.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Nå skulle jeg til å skrive "nope", men så kom jeg på at de siste to bursdagene strengt tatt har vært rimelig... begivenhetsrike. Så ja, jeg markerer visst. På en eller annen måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?jeg og snoopy har bursdag på samme dag
![]() |
#10 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Skulle gitt mye for å slippe, men den gang ei. Familien til mannen feirer alt og alle. Jeg prøvde å hinte godt frempå om at jeg ville ta det med ro i år, men nei og nei...svigermor kunne da alltids bake noe, og så ble hun enig med segselv om hvilken dag alle skulle komme
![]() |
#11 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Ja vi feierer alles bursdager, barna,min kjære og jeg.
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Mannen min og jeg slår sammen våre bursdager og har familien på kaffe og kaker. Noen ganger middag. Ikke en stor greie, men en liten sammenkomst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Her benytter vi anledningen til å feire oss voksnes bursdager og det er fine anledninger til å samle familie og venner, så da har vi mat og kaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
WF: BNBE
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Litt avhengig av hva som skjer ellers, men jeg feirer ofte med venninner. Tar gjerne en tur ut med mannen uten barn også. Dessuten har jeg det siste året arrangert bursdag for søsteren min (25 år) og broren min (19 år) siden jeg er den av oss med størst boareal i Oslo. Familiebursdager vel og merke, bursdagsfesten har de ordnet selv.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Bruker å invitere nokre vener, gjerne på middag og kaker. Ikkje alltid det vert på dagen, men kanskje næraste helg. Mannen har bursdag 11 dagar før meg, så ofte slår vi saman.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg har bursdag i romjula og det blir gjerne lagt en familiemiddag til den dagen. Om ikke jeg jobber da. |
![]() |
![]() |
#17 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Litt opp og ned. I utgangspunktet ikke, men i fjor fant jeg det for godt å invitere 12-14 venner på kaffe og kake på terassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Har ikke feiret egen bursdag med annet enn evt veninnelunsj på mange år. På fredag klaffer imidlertid bursdag med barnefri helg, så da har jeg invitert noen venninner til middag og masse vin
![]() |
![]() |
#19 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Nei jeg feirer ikke. feiret hverken 30 eller 40 års dagen, hadde tenkt å gjøre det, men fant på noe annet i stedet. så siste feiringen av dagen min var på 20 års dagen.
![]() |
|
|