|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sær juletrefestklage
Jula er jo faktisk som jeg sa, fra kl. 17.00 på julaften og varer til 21. dag jul, hvilket er den 13. januar. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Det er sant. Jeg har en følelse av at vi her inne på FP er veldig delt når det gjelder når jula skal feires. Jeg er også vant med at jula varer helt til 13. ev. 20. dags jul. Mulig det er et skille mellom oss "gamlingene" og de mer yngre FP-brukerne?
|
|
|
#3 |
|
På vei
Å ja. Det var andre tider da vi var ung, vet du. Det var tider det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg er vel et par år yngre enn deg. Men jeg er veldig ferdig med jul når skolen starter igjen etter jul. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Sær juletrefestklageDu er klok og fornuftig og har helt rett.
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Det er jeg helt enig i. Jeg synes også at man heller kunne ha funnet på noe mer adventsaktig. Men hvis det ikke er stemning for det, ville jeg ha avfunnet meg med festen uten å lage oppstandelse rundt det.
|
|
|
#7 |
|
Bare sær
Takkogtakk. :neier:
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Det var akkurat det jeg ville si. Rett og slett.
|
|
|
#9 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Sær juletrefestklageÅ boikotte ville jeg sett på som veldig sært, det er tross alt bare barna det går utover.
|
|
|
#10 |
|
godt brukt
|
Du er som meg du. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sær juletrefestklageVi koser oss på juletrefester i romjula og på nyåret. Skolen har ofte juletrefester før jul. For min del blir det litt feil, men jeg gidder ikke å gjøre noen sak ut av det. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Sær juletrefestklage10. Mer pes med juletrefest i januar, jeg er ferdig med julen da. Hele desember er juleforberedelser, så tre, julenisse og pynt og alt som er knyttet til julen er helt ok i måneden før julaften.
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sær juletrefestklageJeg er prinsipielt helt enig med deg, men ville nok stilt opp likevel. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Sær juletrefestklageJeg er av de som "holder igjen" jula i adventstida. Syns advent er tid for å forberede seg til og glede seg til jula. Jula varer til 13. dag for vårt vedkommende, og det er derfor mer naturlig med juletrefest tidlig i januar enn i desember. Men det er nå oss, da. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sær juletrefestklageJeg kan ikke annet enn å si meg enig i det mange andre sier her. Du er sær! |
|
|
|
![]() |
|
|