|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Hariboposene var en god ide, så slipper jeg at 40 unger har klødd på det gotteriet som kanskje blir igjen.
I have learned that to be with those I like is enough. Sist redigert av Martis : 30-10-08 kl 10:19. Årsak: Smilefjeskrøll |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?I fjor hang jeg opp lapp over ringeklokka der det sto: "Bank på døra, små barn sover"
![]() |
#24 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?
Vill & gal mamma her også. Det er da en "høytidsdag". Jeg lar ikke akkurat være å servere godterier på julaften selv om det er på en onsdag.
![]() |
#25 |
Erfaren
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Når ungene blir større så er det bursdager titt og ofte(de er 24jenter+ venninner og familie), det er alltid en festdag, alltid en snopedag utenom helgene.
![]() |
#26 |
Audacious
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?I år er det fruktkarameller, sånne hvite med forskjellige fruktsmaker. Jeg liker at det er innpakket, det blir så grisete med "løs" sjokolade. Da vi flyttet hit til bygda for fem år siden var jeg fullstendig uforberedt, ingen gikk Halloween på Majorstua hvor vi bodde før. Vi flyttet i sommer, og det er færre unger i gata her så jeg er spent på hvor mange som kommer.
![]() |
#27 |
frakoblet
|
Det prøvde de seg med her i strøket også, så da gikk de både halloween og nærmeste lørdag. Vi delte bare ut godis på den ekte dagen.
![]() |
#28 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Her får de ikke godteri hvis de kommer på forskudd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Som om vi trenger enda en anledning for godterispising. Men han får i hvert fall ikke gå rundt på dørene før han tar initiativet til det selv. :holder antihalloweenfanen halvhjertet opp fremdeles:
![]() |
#30 |
Ute på tur
|
Det blir spennende å se om ungen følger dette eller ikke. Vi har akkurat flyttet hit og har ikke feiret Halloween før. Der vi bodde i Oslo kom det aldri noen barn på døren.
![]() |
#31 |
Ute på tur
|
Den tror jeg ikke hadde gått her, når halvparten av ungen i barnehagen bor i området vårt. Så valget vårt er enten å bli med eller å dra bort.
![]() |
#32 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Ikke noe....
![]() |
#33 |
superbruker
|
Jeg kjøper kun godteri som er innpakket. Jeg raider posene til ungene og kaster alt som ikke er innpakket.
![]() |
#35 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
Pjokken min har ikke skjønt opplegget, og det har ikke de stakkars vennene hans heller, tror jeg.
![]() |
#36 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Innpakkede greier, jeg hamstra inn fruktkarameller og sjokoladepenger da jeg kjøpte tacky pynt på nille. Vi setter ut gresskarlykt så de skjønner at de kan ringe på.
![]() |
#37 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Har ikke fått kjøpt inn annet enn små kindersjokolader enda. Tenkte meg en tur på nille, for der har de mye halloweengodteri. Kjøper bare det som er innpakket. Gir kun godteri på selve dagen (31. oktober).
![]() |
#38 |
Peppy!
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Vi har kjøpt innpakket smågodt. Halloween-godteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Juling. Det er vel ikke bare unger som kan knep?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Jeg virkelig gleder meg til neste år, da vi bor i hus og kan feire Halloween. Nå bor vi i blokk, og da er det jo fint lite vits å pynte utenfor, eller å i det hele tatt vente på at barn skal banke på siden ytterdøren er låst.
![]() |
|
|