Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det upopulært å åpne gamle tråder?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-08, 00:24   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja den pollgreia er teit.....

Vi har for en tid tilbake nå lagt til en tidsfrist-greie på pollene, slik at dersom det ikke angis annet, så vil pollen stenges etter 30 dager, slik at vi skal kunne unngå at noen drar frem igjen tråder med å bare stemme.

Gammel 02-11-08, 00:32   #22
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Akkurat nå syns jeg det er helt topp at gamle tråder kommer opp. Ser da litt om hva slags forum dette er og hvem dere er!
Selvsagt skjønner jeg dere andre som har vært her en stund og har gjort dere ferdig med noen av spørsmålene diskusjonene.

Gammel 02-11-08, 09:22   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er mye bedre at det svares på gamle tråder enn at det lages hundreogfjørti nye tråder om det vi har diskutert hundre ganger tidligere. Dessuten kommer det jo nye medlemmer til hele tiden og jeg synes det er så mange gamle tråder her inne som er for festlige og/eller interessante at det er dumt de bare blir liggende døde.

Gammel 02-11-08, 09:33   #24
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er irriterende når gamle tråder taes opp uten at det skrives noe nytt. Et "signerer" synes jeg da blir litt tamt.

Jeg synes det kan være morsomt å ta opp gamle tema, men det blir jo ofte farget av det som står tidligere og i en ny tråd kan vinklingen være litt anderledes.

Uansett jeg blir ikke agressiv eller får ukontrolerte rykkinger i prikkefingeren av at en gammel tråd draes opp. Selv ikke når noen åpner massevis og skriver "signerer" for å sanke meldinger.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 10:57   #25
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Sjekk emneskyen og "klassiker" for eksempel.

Huh? Hva er det? Og hvor?

Gammel 02-11-08, 11:10   #26
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis man først drar frem en gammel tråd, er det nokså teit å skrive "jeg har ikke lest hele tråden, men jeg mener i alle fall [bla bla] ..."

Gammel 05-11-08, 08:29   #27
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Er det upopulært å åpne gamle tråder? Altså svare på en tråd som f.eks er et år gammel? Bør man ev. lage en ny tråd?

Upopulært er det vel ikke, men jeg tror du får flere svar om et viktig tema om du lager egen tråd. Jeg registrerer ofte at jeg har svart i en tråd og tenker ikke på å skrive et nytt svar, men har det gått noen tid kan jo både jeg og andre ha fått nye erfaringer som gjør at vi kan gi bedre, mer nyanserte svar. Du kan jo heller skriver en henvisning til den gamle tråden i innlegget ditt hvis du mener at det står ting der som nye lesere bør få med seg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:39   #28
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Vi har for en tid tilbake nå lagt til en tidsfrist-greie på pollene, slik at dersom det ikke angis annet, så vil pollen stenges etter 30 dager, slik at vi skal kunne unngå at noen drar frem igjen tråder med å bare stemme.

Dere fortjener en applaus for det tiltaket.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 10:04   #29
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Huh? Hva er det? Og hvor?

Her er emneskyen: http://www.foreldreportalen.no/forum/tags.php

Du kan komme hit ved å trykke på linken "Emneord" som du finner helt nederst på siden når du er inne i en tråd. Nederst ser du også hvilke emneord (hvis noen) som er lagt til tråden - og du kan legge inn noen selv, hvis du vil.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.