|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Live and let live
|
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?
Vi har for en tid tilbake nå lagt til en tidsfrist-greie på pollene, slik at dersom det ikke angis annet, så vil pollen stenges etter 30 dager, slik at vi skal kunne unngå at noen drar frem igjen tråder med å bare stemme.
![]() |
#22 |
Erfaren
|
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?Akkurat nå syns jeg det er helt topp at gamle tråder kommer opp. Ser da litt om hva slags forum dette er og hvem dere er!
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?Jeg synes det er mye bedre at det svares på gamle tråder enn at det lages hundreogfjørti nye tråder om det vi har diskutert hundre ganger tidligere. Dessuten kommer det jo nye medlemmer til hele tiden og jeg synes det er så mange gamle tråder her inne som er for festlige og/eller interessante at det er dumt de bare blir liggende døde.
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?Jeg synes det er irriterende når gamle tråder taes opp uten at det skrives noe nytt. Et "signerer" synes jeg da blir litt tamt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er det upopulært å åpne gamle tråder?Hvis man først drar frem en gammel tråd, er det nokså teit å skrive "jeg har ikke lest hele tråden, men jeg mener i alle fall [bla bla] ..."
![]() |
#27 |
Introvert optimist
|
Upopulært er det vel ikke, men jeg tror du får flere svar om et viktig tema om du lager egen tråd. Jeg registrerer ofte at jeg har svart i en tråd og tenker ikke på å skrive et nytt svar, men har det gått noen tid kan jo både jeg og andre ha fått nye erfaringer som gjør at vi kan gi bedre, mer nyanserte svar. Du kan jo heller skriver en henvisning til den gamle tråden i innlegget ditt hvis du mener at det står ting der som nye lesere bør få med seg.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Dere fortjener en applaus for det tiltaket.
![]() |
![]() |
#29 |
flisespikker
|
Her er emneskyen: http://www.foreldreportalen.no/forum/tags.php
![]() |
|
|