|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?
Dette høres jo ikke ut som vanlig omgangsyke, siden hun kune har kastet opp to ganger på to netter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo ikke sammenlignbart! Om man sender ungen i barnehagen risikerer man å smitte de andre uten at noen er informert og har noe valg. Nå er det snakk om TO stykker som skal komme på en middag, der begge to er godt informert om tilstanden til barnet.
![]() |
#23 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Jeg ville advart ihvertfall! (Og takket nei, hvis jeg var potensiell gjest
![]() |
#24 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Ja, det er litt rart at hun bare har kastet opp om natta, bare 2 ganger.
![]() |
![]() |
#25 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Jeg ville ringt og forklart situasjonen, og latt det være opp til besøket. Selv hadde jeg gått dersom jeg ikke hadde hatt barn, hadde jeg hatt barn hadde jeg tenkt meg litt om.
![]() |
#26 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() |
![]() |
#27 |
maler
|
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Jeg ville ringt og sagt fra. Hvis det var jeg som var gjest, hadde jeg fisket litt om du egentlig ville vi ikke skulle komme fordi det var slitsomt, hvis ikke hadde jeg kommet. Jeg ville nok vært mer skeptisk til å komme på besøk med barn som skulle spise på samme leker etc, men de voksne i familien hadde nok dukket opp ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Jeg ville ringt og sagt ifra, hvis de ikke har barn er det ikke sikkert de tenker så nøye over at hun har vært syk, men det er jo ok å vite hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Jeg ville helt klart sagt fra og så er det opp til folk om de kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Jeg hadde ringt og sagt i fra, og latt gjestene avgjøre hva de ville gjøre.
![]() |
#32 |
Med & uten trylleformel.
|
Interessant. Særlig med acetonlukten. Jeg har forøvrig lurt på om snuppa reagerer litt på gluten, men det er jammen ikke enkelt å bare kutte ut helt uten videre. Har foreløpig kuttet ut brødmåltidet til lunsj, og erstattet med omelett som hun elsker. Men hun får jo grøt... Hun har vært litt vekselvis i magen i en mnd nå, men har samtidig hostet/snørret i en mnd også. Dvs hostet til hun har kastet opp. Men ikke hostet i forkant av oppkast i helgen.
![]() |
![]() |
#33 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Først, dersom vi ikke hadde hatt barn hadde jeg kommet.
![]() |
#34 |
Med & uten trylleformel.
|
Vanlig og vanlig. Men storebror var også dårligst om natta da han hadde magevirus. Kanskje fordi innholdet blir liggende for lenge og irritere når de sover?
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Det hun sa*lat* |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Jeg ville ringt og forklart situasjonen, så fikk de selv bestemme om de ville komme. Hadde jeg vært gjest, hadde jeg takket ja til å komme. Vi er ikke så redde for å bli smittet og er sjelden syke.
![]() |
#37 |
By the Sea
|
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Jeg er lite redd for å utsette meg selv og egne barn for smitte av ufarlige sykdommer.
![]() |
#38 |
frakoblet
|
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Nå er det forskjell på type smitte, da. Forkjølelse og slikt gidder jeg ikke ta hensyn til, men omgangssyke stiller i en egen klasse. Jeg drar helst ikke på besøk til folk som er sånn syk.
![]() |
#39 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avlyse middagen eller ikke?Hadde det vært søsteren min hadde jeg ringt henne og spurt om de ville kommet selv om en av jentene var syke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|