|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?
Men den saltvannsmaken er ram og halvrøten. Konsistensen er i tillegg motbydelig!
|
|
|
#2 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Hmm... Noen høydare så langt har vært
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 04-11-08 kl 18:56. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Ikke så veldig eksotisk, kanskje, men tørket reinsdyrhjerte har jeg spist mange ganger. Det smaker nydelig.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg kommer ikke på så mye jeg har spist som jeg synes er "rart". "Auårshau" - uerhode - er det kanskje noen som synes er rart eller eksotisk, men det (og torsketunge) har jeg spist mange ganger i oppveksten, så det regner jeg også som "vanlig". Innmat og blodmat er helt alminnelig mat, slik jeg ser det; hjerte og tunge er bare muskler (altså vanlig kjøtt), og jeg har ingen prinsipielle problemer med rått kjøtt eller rå fisk. Snegler har jeg spist flere ganger, men det smaker egentlig veldig lite, synes jeg, så det virker litt poengløst. Rå kråkebolle er kanskje det jeg har spist som var mest uvant, og så har jeg spist en matrett med "tripe", altså tarmer (uten innhold
|
|
|
#5 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Marsvin. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Struts og kanin. Det er eksotisk nok for meg. Verken spesielt godt eller spesielt ekkelt.
Sist redigert av leliane : 03-11-08 kl 17:33. Årsak: typ-o |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg er svært sensibel for spesiell mat, så det er lite spennende jeg har smakt på. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Har spist vilthjerte, men det er så lenge siden at jeg ikke husker om det var godt eller vondt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
representert
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Det mest eksotiske jeg har smakt må være tørket bøffelkjøtt, og det var veldig godt! Ellers så er jeg nok ikke den som stiller meg først om det er test-smaking.
|
|
|
#10 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Snegler og smalahåve.
|
|
|
#11 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg har ikke fått tilbud om noe særlig ekkel mat, egentlig. Har smakt på/spist litt som kanskje er småeksotisk, eller ekkelt for de kresne (?): Smalahove, haggis, nyrer, rå kråkebolle (jo, det var skikkelig ekkelt) strandsnegler, råtten hai, torskehue og sånt.
|
|
|
#12 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Er innmat ekkelt? Jeg har jo selvsagt spist hjerte og lever mye oftere enn nyrer.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Eksotisk? Kenguru, struts, froskelår, alligator. Ikke spesielt spennende noe av det. |
|
|
|
#14 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?
Ha ha, ser vi er flere her som har smakt kråkebolle-sushi. Jeg elsker sushi, men der går grensa. Fysj, det smakte omtrent som det lukter av gamle kråkebolle-skall som man finner i fjæra. Når jeg tenker meg om er vel ikke kråkeboller egentlig så eksotisk, all den tid det vrimler av dem i norske farvann
|
|
|
#16 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg skjønner ikke at bever skal være spesielt ekkelt. Har spist bevergryte, og husker ikke annet enn at det smakte som nokså normalt kjøtt. Vilthjerte har jeg spist i massevis, etter å ha bodd sammen med en jeger i mange år. Det er egentlig ganske godt.
|
|
|
#17 |
|
er her
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg har smakt på alt jeg har fått tilbud om, men om det er eksotisk vet jeg ikke helt.
|
|
|
|
#18 |
|
Teller ned
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Hønsehjernesuppe. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Smalahåve.
|
![]() |
|
|