Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ønsker familiemedlemmene seg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-08, 09:40   #21
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker familiemedlemmene seg?

Den som hadde hatt oversikt over det. :drømmer:

13 åringen: Wii, ipod og penger
8 åringen: Har ikke ytret noen ønsker enda, finner sjeldent noe å ønske seg. Hun får billetter til disney on ice + et eller annet jeg finner på etterhvert.
5 åringen: samme som søstra, men får en bruder brannbil og billetter til disney on ice.
Babyen ønsker seg ullundertøy i spreke farger, er litt lei av hvitt og blått. Ønsker seg også pengebridrag til bilsete.

Jeg ønsker meg flere glass i serien jeg sparer på og ny mobiltelefon. Min dør flere ganger om dagen. (eller min og min, 13 åringen har overtatt min og jeg har fått hennes. )

Gubben ønsker seg sikkert klær, marsipan og fjernstyrt fly eller helikopter.

Gammel 05-11-08, 09:40   #22
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Veldedige gaver fra feks våre søsken.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:40   #23
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vesla på 6 ønsker seg Mamma Mia-filmen og High School Musical pusleball. Vi har også oppfordret henne til å ønske seg en liten termos så hun kan ha med varm drikke på uteskolen og en ny stol til den nye pulten hun fikk til bursdagen. Det syns hun var en god i idé.

Mannen på 36(37) ønsker seg en dremel fordi den gamle er ødelagt.

Jeg på 31 syns hele familien er pokkers udugelige om de ikke greier å gi meg en rød Stelton-kanne i år heller.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:43   #24
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Poden, 7: Legobulldoser (får ikke, den er for stor, avansert og dyr!). Mor ønsker ham nye ski, muligens også slalomski og hjelm.

Lillebror, 5: Klær str 98/104, Lego, slalomski, hjelm.

Bonus, 2: Eliasbåt til å ha i badekaret, Briotog, Lynet.

Temmern, 36: Treningsklær, eller kanskje en pulsklokke (som egentlig er til mor)

Dragen, 34: Klokke (har tatt med Temmern i butikken og pekt og forklart på sitt subtile vis.)

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:47   #25
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skalvise, mannen er altså ikke enig i alt dette, men så lenge han ikke hoster opp noe bedre, så blir det som Ru sier.
Ru: Ullfrottebukse fra Janus, og litt sånn generelt ullundertøy. :frysepinne: Skibriller og hjelm må jeg ha, jeg har blitt for tjukk i hue til den jeg har. Ja, også vil jeg ha nye slalomski, men jeg har noen veldige gode, så det spørs om ikke langrennsski må inn på listen i stedet.
Ru-mannen: Nye bukser, enten han vil eller ei. Han har knapt en hel en. Ellers vet jeg at han ønsker seg Bavac superundertøy, og han trenger nye sko.
Poden: Har nettopp hatt bursdag, så han klarer ikke å komme opp med noe selv. Mor har bestemt at han ønsker seg nye skistøvler, og slalom-utstyr (ski, støvler, hjelm, briller) slik at vi kan dra i bakken og lære poden opp. Det skal tidlig krøkes for å bli bedre enn mor.

Ellers ønsker vi oss IKKE håndklær, det er nemlig overfylt i skapene. Derimot har jeg bestemt at vi trenger mer sengetøy, vi trenger noen flere deler til hverdagsserviset vårt, pizzabakesten hadde vært finfint (da kan vi grille pizza!),

Gammel 05-11-08, 22:29   #26
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Mor har bestemt at han ønsker seg nye skistøvler, og slalom-utstyr (ski, støvler, hjelm, briller) slik at vi kan dra i bakken og lære poden opp. Det skal tidlig krøkes for å bli bedre enn mor.

4 år er ikkje for tidleg, på tide å komme igang da ja. Her er det veldig mange som begynner i 2-3 års alderen. :jupp.

Gammel 06-11-08, 10:42   #27
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Mini ønsker seg: Biler, gravemaskin, dumper, generelt alt som har med biler å gjøre. Mammaen har bestemt at han ønsker seg pusslespill i tilegg.

Jeg ønsker meg: Reise, kjøkkenbord,nye gode sko.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 12:24   #28
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ungene ønsker seg alt mulig rart. Eldste ønsker seg gavekort i klesbutikk og minsten ønsker seg alt som står i leketøyskatalogene.

Vi voksne ønsker oss egentlig ikke så mye.
Jeg er ikke veldig opptatt av gaver og for min del kan det bare være ungene som får. Selv om jeg synes det er veldig hyggelig å få gaver altså. Bøker ønsker jeg meg forresten.
Mannen er mer på duppeditt-ønsker.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 12:31   #29
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Vi voksne ønsker oss lydbøker, dvder, gavekort på klær og timer med PT på Elixia. Lillemor på 5 ønsker seg Hanna Montana mikrofon og boka om Pulverheksa og Julenissen. For Junior er det bare biler som gjelder.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 12:34   #30
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tuppen og Lillemor på 6 ønsker seg tegnesaker, bøker, leker, og så ønsker jeg at de får litt klær til jul, da. Vesla på 2,5 ønsker jeg at får klær, bøker og sånn tripptrapphylle fra ikea. Husker ikke hva den heter, men den er formet som en trapp med 1-2-3-hyller som man kan ha plastbokser inni.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.