|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: ASTROFESTIVAL i OSLO 9. november - moro for store og småJeg drar med barn i nesten alle aldre.
|
|
|
#22 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: ASTROFESTIVAL i OSLO 9. november - moro for store og småå nei, det var jo idag |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ASTROFESTIVAL i OSLO 9. november - moro for store og smådet ble kampen bondegård på oss i stedet, å så ble det så dårlig vær da gitt
|
|
|
|
#24 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ASTROFESTIVAL i OSLO 9. november - moro for store og småVel verd turen! Masse masse interessante greier, fra frysetørrret astronautis til optiske illusjoner og kaneltesting. Nå venter vi bare på klarvær slik at vi får testet teleskopene vi bygde.
|
|
|
#26 |
|
superbruker
|
Sv: ASTROFESTIVAL i OSLO 9. november - moro for store og småMinstepropell fikk migreneanfall så vi fikk ikke dratt. Mellomstepropell gråt noen tapre tårer men vi satser å¨neste år. Det er neste år også?
|
|
|
#27 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: ASTROFESTIVAL i OSLO 9. november - moro for store og småJeg hadde 3 barn som synes det var morsomt, spesielt de to yngste.
|
|
|
#28 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: ASTROFESTIVAL i OSLO 9. november - moro for store og småMasse fint å se, men vi syns nok det var litt vanskelig å orientere seg, så jeg tror nok vi gikk glipp av en del ting som hadde vært verdt å se.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ASTROFESTIVAL i OSLO 9. november - moro for store og småVi hadde det kjemmpe gøy, men jeg må bare innse at den største nerden i familien er meg. Er glad vi holdt ut til fyrverkeriet selv om det var seint, minste på nesten fire var ekstatisk. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: ASTROFESTIVAL i OSLO 9. november - moro for store og små
Vil tro det, 2009 er astronomiens år. |
|