Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøper du klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 20:33   #1
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper du klær?

Tja, det blir vel mest HM, BikBok, veromoda og J.C tror jeg.. Hadde økonomien tillatt det, hadde det nok blitt mer NoaNoa og M.A.S på meg også..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 20:40   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det lenge siden sist jeg shoppet klær når jeg ikke husker hvilken butikk jeg handlet i? Jo, jeg husker forresten at jeg kjøpte noen gravideklær på H&M høsten 2004. Uff, det var ille. Tror det er på tide med litt klesshopping "snart".

Jeg har vage minner om H&M, Popin og Neste Stopp.

Gammel 13-10-06, 20:56   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler knapt klær til meg selv lengre. Finner aldri noe likevel, og ender opp med å utvide garderoben til poden.
Sist jeg kjøpte noe var en linbukse på Cubus ...

Gammel 14-10-06, 13:10   #4
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Før i tiden når jeg kjøpte noe til meg selv, var det på H&M, VeroModa og pop in.

Pr tiden prøver jeg å finne ting på LaRedoute. Men jeg klarer ikke å bestemme meg...

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 13:21   #5
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg handler mest på HM, men også BikBok, NoaNoa, Vero Moda, Follestad, Zara, Benneton, Only og Mango.

I England er TopShop, Miss Selfridge og Dorothy Perkins favoritter.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 13:29   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøper klær der jeg finner noe jeg liker og har råd til.

Handlet sist bukse på Sparkjøp.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 13:33   #7
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg handler nok mest på HM, B-young, Popin og Lindex.

Gammel 18-10-06, 21:48   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler utrolig mye mindre enn før, og nesten ikke i Norge.

I tilfelle er det gjerne Mexx på Steen & Strøm, eller i Markveien på Løkka. Med og uten har fantastiske klær, og Filippa K bra jobbtøy. Floyd er også en gammel favoritt.

Bonaparte er kjempemorsomt, og jeg har kjøpt flere kjoler der (f.eks. den jeg gikk med på Øya, for dem jeg traff der). Mest sært, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 22:09   #9
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Gap har de kuleste bodyene til barn. Men det har jeg til dags dato ikke funnet i Norge.

Gammel 18-10-06, 22:22   #10
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg handler primært fra Design Forum og fra Gudrun Sjöden, men supplerer med enkelte basisplagg fra kjedebutikker e.l.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 01:07   #11
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et par ikke-kjede butikker i byen, også HM.
Har akkurat flyttet hit, og her er sikkert flere aktuelle butikker, men jeg har ikke funnet dem...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:48   #12
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Jeg handler stort sett på Mexx, Ricco Vero og Sand. Ellers så har de et par kjedeuavhenige butikker som jeg handler på, på Ski Storsenter. Deguy, Skonnord og Carma.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 21:09   #13
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 18:03   #14
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HM og Popin, stort sett

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 18:08   #15
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

H&M, Lindex, Cubus, Kappahl, Ellos og de fleste butikker som selger store kjedelige klær ...
Men snart blir det andre boller...

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 23:39   #16
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Benetton, Esprit, HM, Popin, LaRedoute, bittelitt på Lindex, og ellers der jeg finner klær som passer til min litt uformelige kropp. (Litt for mange kilo rundt magen, og stor byste er med på å skape utfordringer)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.