Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Weledaprodukter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-08, 21:30   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Weleda produkter

Jeg har brukt Weleda sine produkter til alle mine og jeg er veldig fornøyd! Helt enig i beskrivelsen av stellekremen.

Koma: Jeg synes det høres ut som at du har vært uheldig og fått en gammel en. Vår lukter ikke vondt.

Gammel 07-11-08, 21:45   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke den lokale helsekosten prøvesett til salgs?
Da kan du jo teste dem før du kjøper store pakninger?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 21:49   #3
Nymor
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
Nymor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bestilte stellekrem og kuldekrem. Mye pga. at jeg bestilte produkter til meg selv fra John Masters Organics så da var det like så greit. Kan anbefale John Masters hvis dere ikke har prøvd det.

Tusen takk for hjelpen. Er jo nesten som en direkte hjelpetelefon dette

Nymor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 21:47   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan bestille sånne små prøvepakker. Helios har, Alternativ mat også. Spør om de kan ta inn eller bestille direkte til deg mot depositum eller noe.

Gammel 07-11-08, 21:50   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe av det lukter veldig kalendula, men ellers er jeg veldig fornøyd.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 22:49   #6
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har brukt og bruker fortsatt endel av produktene herfra til mine barn. Men jeg har kun kjøpt de i Frankrike fordi produktene derfra lukter anderledes og mye bedre enn de man får kjøpt i Norge.

Til meg selv har jeg kun brukt oljen til gravidemage.

Velidg fornøyd med Weleda.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 22:49   #7
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Vi har brukt Weleda produkter på Lillemann siden han ble født og er super fornøyd. Sinksalven er bare helt genial. Vi har prøvd noen andre merker også, men går alltid tilbake til Weleda. Drøy i bruk og verdt pengene. Anbefales!

Link til gratis prøvepakke:
http://no.weleda.se/weleda-baby/

Gammel 08-11-08, 23:19   #8
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Link til gratis prøvepakke:
http://no.weleda.se/weleda-baby/

Den har vi fått, flott å kunne prøve ut ting.
Veldig fornøyd med stellekremen vi også.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 23:02   #9
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er også kjempefornøyd med stellekremen.

Gammel 12-11-08, 23:51   #10
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Weledaprodukter

Kan jeg få komme med et tilleggsspm.? Er stellekremen bedre enn sinksalven på sår bleiestump? Jeg bruker zinksalven på lillebror, men har også hørt veldig mye bra om stellekremen. Vurderer den neste gang.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 00:05   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Weledaprodukter

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Kan jeg få komme med et tilleggsspm.? Er stellekremen bedre enn sinksalven på sår bleiestump? Jeg bruker zinksalven på lillebror, men har også hørt veldig mye bra om stellekremen. Vurderer den neste gang.

Jeg synes ikke det er noe særlig forskjell. Weleda er sinksalve+ lanolin og noen oljer. Selve sinksalvedelen i Weledasalven er lik andre sinksalver. Lanolin og oljer er jo sikkert bra hvis man har behov for å bruke slik salve ofte.

Vi bruker nesten aldri salver. Hvis babyen er sår så legger vi råsilke i bleiene i stedet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.