|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Weleda produkterJeg har brukt Weleda sine produkter til alle mine og jeg er veldig fornøyd! Helt enig i beskrivelsen av stellekremen.
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Weleda produkterJeg bestilte stellekrem og kuldekrem. Mye pga. at jeg bestilte produkter til meg selv fra John Masters Organics så da var det like så greit. Kan anbefale John Masters hvis dere ikke har prøvd det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Weleda produkterMan kan bestille sånne små prøvepakker. Helios har, Alternativ mat også. Spør om de kan ta inn eller bestille direkte til deg mot depositum eller noe.
|
|
|
#6 |
|
Livsnyter
|
Sv: Weleda produkterJeg har brukt og bruker fortsatt endel av produktene herfra til mine barn. Men jeg har kun kjøpt de i Frankrike fordi produktene derfra lukter anderledes og mye bedre enn de man får kjøpt i Norge. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Weleda produkterVi har brukt Weleda produkter på Lillemann siden han ble født og er super fornøyd. Sinksalven er bare helt genial. Vi har prøvd noen andre merker også, men går alltid tilbake til Weleda. Drøy i bruk og verdt pengene. Anbefales!
|
|
|
#8 |
|
geskjeftig
|
Sv: Weleda produkter
Den har vi fått, flott å kunne prøve ut ting.
|
|
|
#10 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: WeledaprodukterKan jeg få komme med et tilleggsspm.? Er stellekremen bedre enn sinksalven på sår bleiestump? Jeg bruker zinksalven på lillebror, men har også hørt veldig mye bra om stellekremen. Vurderer den neste gang. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Weledaprodukter
Jeg synes ikke det er noe særlig forskjell. Weleda er sinksalve+ lanolin og noen oljer. Selve sinksalvedelen i Weledasalven er lik andre sinksalver. Lanolin og oljer er jo sikkert bra hvis man har behov for å bruke slik salve ofte. |
|
|
|
![]() |
|
|