Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kake til farsdag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-08, 15:25   #21
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kake til farsdag?

Jeg sa til han i dag at han kunne velge seg hva som helst av kaker, og jeg skulle bake det til ham. Han kunne se blant oppskriftene mine og søke på nett - hva som helst. Hva valgte han? Svenske kanelbullar. Takk, Honeybunny. De står nå til heving.

Gammel 08-11-08, 23:50   #22
Gardenia
Aktiv

Gardenia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har ikke bakt noe til nå , men får se hva vi mixer sammen imorgen.

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:55   #23
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Eplekake.

Gammel 09-11-08, 00:26   #24
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen liker ikke kake, og er på jobb til klokka fem i natt. Så her feirer mor og barn på kafè, muligens med kake, mens han ligger hjemme og sover. Det kan hende jeg slår til med vafler på ettermiddagen hvis jeg gidder, men da er det i så fall mest for min egen del.

Gammel 09-11-08, 00:28   #25
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har laget NY cheesecake, har til og meg kjøpt friske bær som jeg skal pynte med i morgen.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:01   #26
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Danish wienerbrød. Og hjemmelagde, nystekte rundstykker som har hevet i kjøleskapet hele natta.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:03   #27
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg kjøpte marsipankake hos bakeren.

Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:09   #28
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Mannen er heldigvis ikke hjemme, så da slipper jeg baking

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 16:06   #29
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg og Liilegutt bakte som bare det i går. Sambo var på jobb hel dagen og til 20 om kvelden. Vi hadde masse gjøremål og rakk akkurat å bli ferdig med kaka: "Gratulerer med farsdagen!"
"Å, er det farsdag i dag?"
Ja, ja, det va uansett godt med kake.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.