|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
intro
|
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Jeg tror heller ikke at det hjelper å smøre seg for å unngå strekkmerker, men det gjør i alle fall ingen skade. Jeg har først og fremst smurt meg fordi det er behagelig - huden min blir ellers veldig kløende og tørr når den strekkes i et svangerskap. Null strekkmerker her også, for øvrig.
|
|
|
|
#22 |
|
Leser
|
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Nei. Jeg burde definitivt å smurt meg oftere på utvalgte plasser. For de som har bra hud er det ingen vits å smøre seg mener jeg, bortsett fra velværet da.
|
|
|
#23 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Jeg smurte meg med dyre kremer, billige kremer, vidunder kremer, apotek kremer og hva_har_du gjennom alle 3 graviditeten. Jeg brukte utallige kremer og har utallige strekkmerker. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Smører meg med bodybutter to til tre ganger om dagen. Det handler om at jeg trener mye og dermed dusjer jeg mange ganger hver dag. Huden blir veldig fort tørr dersom jeg ikke smører meg. |
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?
Samme her. Dessuten sitter man jo fast i tøyet etterpå |
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Er ekstremt tørr på leggene, så de MÅ smøres hver morgen og kveld.. Ellers så smører jeg resten av kroppen 2-3 ggr i uka
|
|
|
#28 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Jeg smører meg hver dag etter jeg har dusjet.
|
|
|
|
#29 |
|
Trøtt
|
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Bruker krem i ansiktet, og innimellom bruker jeg håndkrem. Bodylotion brukes sjelden her i huset, det er kjedelig og jeg har ikke behov for det.
|
|
|
#30 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Bruker bodylotion altfor sjeldent, må begynne å smøre meg hver gang jeg har dusjet
|
|
|
|
#31 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Eg brukar det berre når eg skal vise fram bein, eller har korte ermar og veldig tørr hud. Det kan gå mange veker mellom kvar gong. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Jeg bruker bodylotion sporadisk. Har jeg god tid, blir det litt smøring, om morgenen før jobb blir det så godt som aldri.
|
|
|
|
#33 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Nei, bodylotion bruker jeg nesten ikke i det hele tatt.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Nei, jeg bruker det ved behov og det er ikke hver dag.
|
|
|
#35 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Jeg bruker vel bodylotion... sånn omtrent, aldri. Kanskje om sommeren når jeg tenker etter.
|
|
|
#36 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Leggene smører jeg nesten hver kveld. Resten av kroppen utrolig sjeldent.
|
|
|
#37 |
|
Erfaren
|
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?
Merker ikke noe til at huden min savner krem, nei. Det hender jeg smører hender og det har og hendt at jeg har smurt albuer og knær.
|
|
|
#40 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Bruker du bodylotion hver dag?Jeg har atopisk hud og må smøre meg hver gang jeg dusjer. Gjør jeg ikke det blir huden stram og det tar ikke lang tid før jeg begynner å klø som besatt.
|
![]() |
|
|