Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du bodylotion hver dag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-08, 18:05   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Jeg tror heller ikke at det hjelper å smøre seg for å unngå strekkmerker, men det gjør i alle fall ingen skade. Jeg har først og fremst smurt meg fordi det er behagelig - huden min blir ellers veldig kløende og tørr når den strekkes i et svangerskap. Null strekkmerker her også, for øvrig.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 18:07   #22
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg burde definitivt å smurt meg oftere på utvalgte plasser. For de som har bra hud er det ingen vits å smøre seg mener jeg, bortsett fra velværet da.

Gammel 09-11-08, 18:07   #23
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg smurte meg med dyre kremer, billige kremer, vidunder kremer, apotek kremer og hva_har_du gjennom alle 3 graviditeten. Jeg brukte utallige kremer og har utallige strekkmerker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 18:15   #24
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gidder ikke smøre kroppen selv, men sier ja takk hvis mannen tilbyr å smøre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 18:18   #25
Skvetten
Passiv

Standard

Smører meg med bodybutter to til tre ganger om dagen. Det handler om at jeg trener mye og dermed dusjer jeg mange ganger hver dag. Huden blir veldig fort tørr dersom jeg ikke smører meg.

Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 18:19   #26
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Nei, smører så sjelden som overhodet mulig! Det er kjeeedelig!

Samme her. Dessuten sitter man jo fast i tøyet etterpå
Det hender av og til hvis jeg har fått litt for mye sol om sommeren at jeg smører meg, men det er unntaksvis altså.

Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 18:19   #27
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Er ekstremt tørr på leggene, så de MÅ smøres hver morgen og kveld.. Ellers så smører jeg resten av kroppen 2-3 ggr i uka

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 18:22   #28
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg smører meg hver dag etter jeg har dusjet.
Smører albuer, legger, lår og rumpe. Er tørr i huden og begynner å klø om jeg ikke gjør det.

Gammel 09-11-08, 18:44   #29
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Bruker krem i ansiktet, og innimellom bruker jeg håndkrem. Bodylotion brukes sjelden her i huset, det er kjedelig og jeg har ikke behov for det.

Gammel 09-11-08, 19:04   #30
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker bodylotion altfor sjeldent, må begynne å smøre meg hver gang jeg har dusjet , å da begynne jeg i dag. Har masse stående så det går fint. Hvilken bodylotion er å anbefale forresten?

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 19:15   #31
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg brukar det berre når eg skal vise fram bein, eller har korte ermar og veldig tørr hud. Det kan gå mange veker mellom kvar gong.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 19:18   #32
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bodylotion sporadisk. Har jeg god tid, blir det litt smøring, om morgenen før jobb blir det så godt som aldri.

Gammel 09-11-08, 19:32   #33
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, bodylotion bruker jeg nesten ikke i det hele tatt.
Bare på knær og albuer om vinteren når jeg blir tørr, ellers gidder jeg ikke.
Jo, smører magen min nå mens den vokser

Gammel 09-11-08, 19:42   #34
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg bruker det ved behov og det er ikke hver dag.
Blir vel litt oftere på vinteren.

Gammel 09-11-08, 19:43   #35
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker vel bodylotion... sånn omtrent, aldri. Kanskje om sommeren når jeg tenker etter.

Gammel 09-11-08, 20:27   #36
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Leggene smører jeg nesten hver kveld. Resten av kroppen utrolig sjeldent.

Gammel 09-11-08, 20:44   #37
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg tror huden min har det utmerket uten masse tilsettingsstoffer.

Merker ikke noe til at huden min savner krem, nei. Det hender jeg smører hender og det har og hendt at jeg har smurt albuer og knær.

Gammel 09-11-08, 20:46   #38
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På vinteren har jeg så tørr hud at jeg bør smøre armer, hender og legger hver morgen etter jeg har dusjet. Ellers er det veldig sporadisk.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 20:48   #39
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

nope! Huden min er veldig god og myk. Sikkert fordi den aldri er blitt smurt noe særlig.

Gammel 09-11-08, 23:44   #40
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har atopisk hud og må smøre meg hver gang jeg dusjer. Gjør jeg ikke det blir huden stram og det tar ikke lang tid før jeg begynner å klø som besatt.

Noe av det verste som kan skje meg er faktisk å måtte dusje/bade og ikke ha krem tilgjengelig etterpå.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.