Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilken radiokanal er din favoritt?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Favoritt-radiostasjon
P1 17 11,41%
P2 23 15,44%
P3 36 24,16%
P4 37 24,83%
Radio Norge 29 19,46%
NRJ 9 6,04%
Radio1 23 15,44%
Lokalradio 11 7,38%
Annen kanal/utenlandsk kanal, spesifiser gjerne 14 9,40%
Varierer etter humør 13 8,72%
Hører ikke på radio 3 2,01%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 01:31   #21
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?

P2 og P3.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 07:08   #22
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Alltid Nyheter eller Radio Tango.

Gammel 10-11-08, 07:17   #23
Nebbia
Passiv

Standard

Det er forbausende få som innrømmer i tråden at de hører på P4 i forhold til hvor mange som har stemt på P4. Aner en Se og Hør-parallell her.

-Hører du på P4?
-Bare hos tannlegen.

Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 07:35   #24
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hører bare på radio i bilen, da svisjer jeg mellom Radio Norge og Atlantic (lokalradio)

Gammel 10-11-08, 08:00   #25
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det varierer litt i forhold til humør. Som oftest så velger jeg NRK Alltid Nyheter når jeg kjører bil, bortsett fra hvis jeg kjører i rushen i Osloområdet, da hører jeg på NRK Østlandssendingen, for de er gode på trafikkinfo. Vil jeg ha dunk-dunk-musikk så setter jeg på NRJ, Radio 1 eller tilsvarende, og en gang i blant står P4 på.

Hjemme så har vi sjelden radio på, Tivoliradioen på kjøkkenet er stilt inn på P1, det samme er klokkeradioen min, men det er ikke mye de to radioene blir brukt.

Gammel 10-11-08, 08:07   #26
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I bilen er det Radio Norge (fordi det er den som kommer inn best og fordi det er grei "bakgrunnsstøy"). De podcastene jeg abonnerer på er stort sett fra BBC og NRK P1 og P2.

Gammel 10-11-08, 09:26   #27
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

I bilen er det P4 som gjelder, med unntak av Radio 1 en sjelden gang.

Ellers hører jeg lite på radio for tiden, men når jeg jobbet nattevakter pleide jeg å ha på NRJ. Syns de var best om natten. (Men jeg ble vel noe lei de samme sangene som rullet natten gjennom.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 09:58   #28
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Jeg syns Radio Norge er bra.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 09:59   #29
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg er P4 lytter .

Er det liksom "ut"?
Syns jeg er for gammel for P3, og på P4 er det mye fin musikk fra da jeg var ung... - Kan droppe innom P1 da, men ikke så ofte.

Sist redigert av Tussilago : 10-11-08 kl 10:07.
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 10:00   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fjortis. Jeg hører fremdeles nesten bare på P3.

De gangene jeg kjører bil og det er juntafil (sexopplysningsprogram for ungdommer) bytter jeg til Radio1.

Gammel 10-11-08, 10:06   #31
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg hører mye på radio. Det går i P2 stort sett. Radioselskapet, Språkteigen, Verdibørsen, Ordrfront, Hallo i uken, Ukeslutt...

Alltid Nyheter er også en favoritt. P3 hvis jeg skal oppdatere meg på musikk - men det er stort sett bare i bilen.

Hører aldri på kommersielle kanaler.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 10:07   #32
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

P2 og P3.

Dessverre er jeg en dårlig radiolytter selv om jeg egentlig liker det veldig godt. Det blir mest i helgene fordi mannen min er en veldig god radiolytter. Da er det kun P2 som gjelder.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 10:25   #33
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg er fjortis. Jeg hører fremdeles nesten bare på P3.

De gangene jeg kjører bil og det er juntafil (sexopplysningsprogram for ungdommer) bytter jeg til Radio1.

Opplever akkurat det samme. Juntafil er virkelig i bilkjøretid for mitt vedkommende (shopping på lørdag) - Jeg slår av eller bytter til lokalradio jeg da...

Gammel 10-11-08, 10:29   #34
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Juntafil kan være litt snodig å høre på for en 5-åring.. Så da svitsjer jeg også.

Jeg liker P3, P1 og P2.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 10:58   #35
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hører bare på P2, og alltid nyheter når samboeren min bestemmer.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 11:00   #36
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

P4 stort sett, men endel CD spilling også. Blir litt småsvett av han Michael Andreassen(heter han det?), men Silje Stang synes jeg er en bra programleder.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 13:13   #37
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

På jobben blir det stort sett bare Radio Norge.
Bygget er tydeligvis veldig lysisolert (jobber inne på flyplassormådet) og det er ELDENDIGE radioforhold her. (og vi får ikke bruke radio på nettet)
I bilen varierer det mellom P3, NRJ og Radio Norge.

Gammel 10-11-08, 13:23   #38
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er nok P3 det går i ja. Takler ikke radioreklame. så mange kanaler utgår pga dette. Hører på radio via mobilen på vei til jobb, og syns P3 -morgen er veldig bra. Liker også Radioresepsjonen og Osenbanden. Lytter også til P3 på kontoret og i bilen.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 13:32   #39
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg hører bare på P4, så lenge det ikke er fotball der. Da velger jeg en annen kanal som ikke har fotball.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 15:17   #40
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker radio. Hører nok mest på p1 og p2.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.