|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Favoritt-radiostasjon | |||
| P1 |
|
17 | 11,41% |
| P2 |
|
23 | 15,44% |
| P3 |
|
36 | 24,16% |
| P4 |
|
37 | 24,83% |
| Radio Norge |
|
29 | 19,46% |
| NRJ |
|
9 | 6,04% |
| Radio1 |
|
23 | 15,44% |
| Lokalradio |
|
11 | 7,38% |
| Annen kanal/utenlandsk kanal, spesifiser gjerne |
|
14 | 9,40% |
| Varierer etter humør |
|
13 | 8,72% |
| Hører ikke på radio |
|
3 | 2,01% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?P2 og P3. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Alltid Nyheter eller Radio Tango.
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Det er forbausende få som innrømmer i tråden at de hører på P4 i forhold til hvor mange som har stemt på P4. Aner en Se og Hør-parallell her. |
|
|
|
#24 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Hører bare på radio i bilen, da svisjer jeg mellom Radio Norge og Atlantic (lokalradio)
|
|
|
#25 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Det varierer litt i forhold til humør. Som oftest så velger jeg NRK Alltid Nyheter når jeg kjører bil, bortsett fra hvis jeg kjører i rushen i Osloområdet, da hører jeg på NRK Østlandssendingen, for de er gode på trafikkinfo. Vil jeg ha dunk-dunk-musikk så setter jeg på NRJ, Radio 1 eller tilsvarende, og en gang i blant står P4 på.
|
|
|
#26 |
|
Audacious
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?I bilen er det Radio Norge (fordi det er den som kommer inn best og fordi det er grei "bakgrunnsstøy"). De podcastene jeg abonnerer på er stort sett fra BBC og NRK P1 og P2.
|
|
|
#27 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?I bilen er det P4 som gjelder, med unntak av Radio 1 en sjelden gang.
|
|
|
#28 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg syns Radio Norge er bra.
|
|
|
|
#29 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg er P4 lytter
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01 Sist redigert av Tussilago : 10-11-08 kl 10:07. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg er fjortis. Jeg hører fremdeles nesten bare på P3.
|
|
|
|
#31 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg hører mye på radio. Det går i P2 stort sett. Radioselskapet, Språkteigen, Verdibørsen, Ordrfront, Hallo i uken, Ukeslutt...
|
|
|
|
#32 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?P2 og P3.
|
|
|
#33 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?
|
|
|
#37 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?På jobben blir det stort sett bare Radio Norge.
|
|
|
#38 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Det er nok P3 det går i ja. Takler ikke radioreklame. så mange kanaler utgår pga dette. Hører på radio via mobilen på vei til jobb, og syns P3 -morgen er veldig bra. Liker også Radioresepsjonen og Osenbanden. Lytter også til P3 på kontoret og i bilen.
|
|
|
#39 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken radiokanal er din favoritt?Jeg hører bare på P4, så lenge det ikke er fotball der. Da velger jeg en annen kanal som ikke har fotball. |
|
|
|
![]() |
|
|