Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jakten på kjærligheten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-08, 09:01   #21
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jakten på kjærligheten

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Men er det bare meg som syns at det virker som hun ikke er interessert i å finne seg en kjæreste. Hun virker jo hyggelig, men så stiv da gitt.

Ikke sett dette her, men kjenner jo konseptet. At hun er stiv og unaturlig er vel kanskje ikke så rart når hun skal finne seg en kjæreste på tv...?

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 09:23   #22
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg syns trønderen var et friskt innslag jeg, men han dreit seg ut litt i går da.
Vet ikke helt om hverken Håvard eller Morten var "rette" frierne. Motpoler er de i hvert fall

Gammel 12-11-08, 09:40   #23
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Merkelig trønder gitt.

Er ikke alle trøndere merkelige? Jeg mener - Berlinerploppene, Bjarne B, Flettfrid...

Gammel 12-11-08, 11:53   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Er ikke alle trøndere merkelige? Jeg mener - Berlinerploppene, Bjarne B, Flettfrid...

Nils Arne.. Joda, det er flere.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 11:59   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Æ sier det, æ vill itj væææær på forumet hær om hain Mauser e her. De går itj an å værra så -så. Dåkker må vælg en av oss! Æ si det bare *viser sitt sanne jeg*

Vi er jo merkelige ja...

Gammel 12-11-08, 12:00   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bauche er søt da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 12:42   #27
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

"Mang oppleve sikkert mæ som en toilling åsså" Nei, sier du det? Halve Norge antagelig.

Huff ja...

Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 12:44   #28
TBM
Passiv

Standard

Jeg tror vel egentlig at hun Ragnhild er for ung og usikker til å være med på et slikt program...

(Deltar aktivt her selv om jeg ikke har sett mer enn et program...)

Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 13:05   #29
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det var litt artig med litt drama jeg da, på et heller kjedelig og småflaut program.

Her er forøvrig Mortens versjon av dramaet.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 13:27   #30
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Hvis han er 24 år og på byen hver helg skjønner jeg ikke helt hvorfor han valgte å være en av frierne til ei seriøs gårdsjente med trening og frilufsliv som interesser. Kanskje litt glad i å komme på TV?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 13:30   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Hvis han er 24 år og på byen hver helg skjønner jeg ikke helt hvorfor han valgte å være en av frierne til ei seriøs gårdsjente med trening og frilufsliv som interesser. Kanskje litt glad i å komme på TV?

Gå på "riktig" utested i byen, og du finner en "morten" på hvert hjørne. Han er jo en prototypen på en glætt festetrønder.

Gammel 12-11-08, 13:32   #32
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Dakars. Han hadde nok gledet seg til ei lang festkule på sætra, også endte det i treningsøkter og alle i seng før 23. Ikke rart han ble frustrert.

Gammel 12-11-08, 13:32   #33
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Syns det er litt morsomt at de fleste (mange i hvert fall) egentlig ikke ser Jakten på kjærligheten Sånn flaks at dere så i går og fikk med litt trøndersk drama da

Gammel 12-11-08, 13:34   #34
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

Jeg har i hvertfall aldri sagt at jeg aldri ser det. Ser det sammen med mannen hver tirsdag jeg. Vi flirer over en kopp te, og når vi skrur av er vi så glade for at vi har funnet hverandre og slipper å være på sjekkeren.

Gammel 12-11-08, 13:36   #35
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Jeg har i hvertfall aldri sagt at jeg aldri ser det. Ser det sammen med mannen hver tirsdag jeg. Vi flirer over en kopp te, og når vi skrur av er vi så glade for at vi har funnet hverandre og slipper å være på sjekkeren.

Telte nå og det var ikke mange som påsto det lell
Må lære meg å lese skikkelig

Gammel 12-11-08, 13:50   #36
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og mannen ser hver tirsdag og har fått med oss hver sesong. Vi synes det er et koselig program.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:29   #37
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Amen.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:19   #38
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser det aldri. Etter å ha lest denne tråden er jeg sikker på at jeg ikke har gått glipp av noe.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:27   #39
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes faktisk Jakten på kjærligheten har vært noe av det bedre av type realityprogrammer jeg. Høy matchrate har de også, det har da blitt varige par i forbindelse med alle rundene? Og flere babyer også? Jeg er for øvrig enig i at det er litt daffe deltagere i år. Også irriterer det meg at de ved hver runde må ha med en som har en grusomt irriterende latter. Hvem glemmer Inga Berit.

Gammel 12-11-08, 15:34   #40
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og dette ser dere på?

Men seriøst, jeg skulle gjerne ha fulgt med på dette, men glemmer det hver gang. Jeg tror jeg så fem minutter av det første programmet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.