Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Advarsel!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-08, 11:10   #21
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Advarsel!

Det hørtes ikke godt ut.

Gammel 13-11-08, 11:21   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

70% sjokolade?

:tar frem handlelista igjen og stryker over:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 11:59   #23
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig. Det høres ikke godt ut!

Jeg tror jeg tar til meg advarselen jeg. Jeg har absolutt ikke behov for å bli hekta på mer godteri.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 12:07   #24
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

70% sjokolade?

:tar frem handlelista igjen og stryker over:

Æhm, jeg tok feil. Det var bare 40 % sjokolade.

Og DM, den er dessverre med melk.

Gammel 13-11-08, 12:10   #25
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Oi, den må eg sjekke ut!

Gammel 13-11-08, 12:34   #26
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Den er god, men den med fiken er bedre.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 13:23   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

40% sjokolade eller kakao?

Jeg synes ikke det hørtes godt ut, men må jo prøve i forskningsøyemed.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 13:28   #28
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Advarsel!

40 % bare?
Da er den jo altfor lys, for søt, til at jeg liker den.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 14:57   #29
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Æhm, jeg tok feil. Det var bare 40 % sjokolade.

Nå får du meg til å sløse med papir her.

:fører den på igjen:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 15:01   #30
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nå får du meg til å sløse med papir her.

:fører den på igjen:

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 15:12   #31
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 15:17   #32
Skvetten
Passiv

Standard

Takk, Safran!
Da ser jeg frem til å bli hektet på spisedagen til helgen. Er så fysen på noe godt altså.

Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 16:52   #33
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde den med fiken og noe annet, men den var ikke god i det hele tatt. :urk: Den SÅ så god ut, men den var pyton.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 16:57   #34
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Freias sjokolade med sitron og ingefær er nok den beste sjokoladen jeg noen gang har smakt.

Den var som crack for meg, jeg tror jeg må ha egne reseptorer i hjernen for denne sjokoladen.

Gammel 13-11-08, 17:04   #35
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg var sikker på at dette var en virusadvarsel jeg, nå.

Hehe...tenkte akkurat det samme. Heldigvis var det bare en sjokolade som jeg absolutt må prøve nå!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 17:20   #36
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Too late...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 17:36   #37
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen fare...tror ikke jeg skal kjøpe den...

Gammel 13-11-08, 17:47   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt redd for at den skal smake vaskemiddel? Men jeg kommer nok til å smake, selv om jeg nå er advart. Jeg hadde store forhåpninger til den med fiken, men den syns jeg var aldeles grusom. Liker du den, Safran?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 18:24   #39
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Advarsel!

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

40 % bare?
Da er den jo altfor lys, for søt, til at jeg liker den.

Stønn, jeg har ikke fått det riktig denne gangen heller. Det står:

Mørk sjokolade og fylling (40 %) med sitron og ingefær

Det står faktisk ikke hvor mørk sjokoladen er, men den virker veldig mørk på meg. Kanskje 70 %? Men 40 % av sjokoladen i pakken er altså fyll. Det skulle bety at sjokoladeinnholdet er 60 %. Av ca 70 % sjokolade.

Og Maximillia, jeg har ikke smakt den med fiken. Jeg kommer nok ikke til å gjøre det heller, for frukt har ingenting i sjokolade å gjøre. Det var ingefæren som lokket meg, for det er noe av det beste jeg vet.

Og til dere som syns den høres fæl ut - her er beskrivelsen på sjokoladen:

fylt mørk sjokolade med sitronkrystaller og hint av ingefær

Ingefæren smaker jeg dessverre lite av, men det er noen knasende sitronkrystaller som bare passer på utrolig godt med den mørke sjokoladen.

Gammel 13-11-08, 18:49   #40
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Re: Sv: Advarsel!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

fylt mørk sjokolade med sitronkrystaller og hint av ingefær

Ingefæren smaker jeg dessverre lite av, men det er noen knasende sitronkrystaller som bare passer på utrolig godt med den mørke sjokoladen.

Jeg måtte jo selvsagt inn her igjen, og hva fant jeg, stønn. Fra en stakkars Skvett som passer matinntaket er dette jammen nok til at tennene løper i vann.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.