|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Jeg heller hadde ikke reagert på tidspunktet, så lenge jeg var våken da. Ikke hadde jeg reagert om noen ringte ti minutter etter at jeg la inn en annonse heller, selv om det var midt på svarte natta. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Klok av skade legger jeg aldri inn nummeret mitt, og heller aldri fullt navn, adresse eller emailadr., så de kan bare maile gjennom det kontaktskjemaet.
|
|
|
#23 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)
Seriøst? For alt han visste kunne jeg ha lagt inn annonsen flere timer før. Det er en viss forsinkelse ettersom de skal godkjennes. Sist jeg la ut annonse gikk det ihvertfall 3 timer fra jeg sendte inn annonsen til den lå ute, og det var på kveldstid. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Jeg ser helst at jeg ikke blir ringt til seint, men er det noen jeg kjenner tar jeg ikke så tungt på det.
|
|
|
#25 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)For noen historier! Det er jammen mange merkelige folk der ute
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Himmel, hadde blitt skikkelig sur hvis noen hadde ringt så seint! Jeg har forsøvrig slutta å legge ut etternavn og telefonnr på annonser på finn, nettopp for å slippe telefoner. Når man har hundrevis av barneklær ute er det ikke lett å sitte på telefonen og "ta i mot bestilling". Er det på internett så er det på internett, da kommuniserer vi via mail, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Frekkas. Både å si at det var dumt å gi bort, og å ringe til noen så sent. Uhøflig frekkas, rett og slett. Jeg ringer ikke til folk jeg kjenner så sent en gang, med mindre det er avtalt. |
|
|
|
#30 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Jeg lurer også på om folk seriøst sitter og overvåker "gis bort" på finn.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Det var sent å ringe en fremmed, synes det er litt frekt jeg. |
|
|
|
#32 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Må bare legge inn en liten motvekt til de som sier man alltid får gitt bort ting på Finn. Det trodde jeg også, og la ut mine foreldres dritstygge bokhylle/skap (de bor sentralt til). Korrekt; den er dritstygg, og det synes tydeligvis alle andre også siden de fikk null respons.
|
|
|
#33 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Enkelte mennesker eier ikke skamvett! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)Hjelpe meg!
|
|
|
#35 |
|
mamma til 4 gull
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
![]() |
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)om dere gir bort på finn, dropp tlf nr og slik at folk må nå dere på mail....
|
|
|
|
#36 |
|
trenger lading
|
Sv: Ringer nå? (etter annonse på Finn)
jeg har lært nå
|
|