Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tynne ullsokker

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 22:16   #21
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tynne ullsokker

Jeg har kjøpt noen til treåringen på Sparkjøp som jeg er veldig fornøyd med. www.sparkjop.no.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:27   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er mest fornøyd med Ulvang sokkene jeg da.. og nå har de tilbud på de på G-Sport (om de har den butikken hos deg da)

Problemet med Ulvangsokker er at i Mathias sin størrelse så finnes de bare med antiskli. Greit å ha inne, men helt ubrukelig ute.

Gammel 27-11-06, 22:31   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle sokkene i små størrelser på sporten er utstyrt med antiskli. Brukes verken ute eller inne.

Gammel 27-11-06, 22:35   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Problemet med Ulvangsokker er at i Mathias sin størrelse så finnes de bare med antiskli. Greit å ha inne, men helt ubrukelig ute.

Jeg bruker ofte de inne her hjemme. Men også av og til i skoene ute, og har enda ikke opplevd at hun er kald iallefall. Er jo begrenset hvor kald hun rekker å bli når hun kanskje er ute maks 1 time da men

Men har som oftes de Janus sokkene i barnehagen. Men synes Ulvang sine sitter bedre på foten.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:35   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.baansull.no har også sokker .

Gammel 27-11-06, 22:48   #26
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

www.baansull.no har også sokker .

Der var jeg i dag og der har de

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:56   #27
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker ofte de inne her hjemme. Men også av og til i skoene ute, og har enda ikke opplevd at hun er kald iallefall. Er jo begrenset hvor kald hun rekker å bli når hun kanskje er ute maks 1 time da men

Men har som oftes de Janus sokkene i barnehagen. Men synes Ulvang sine sitter bedre på foten.

Vet ikke om jeg misforstår deg her, men det er jo ikke fordi de er kalde at vi ikke bruker Ulvangsokker ute, men pga. antisklien. Man skal jo ikke bruke sokker med antiskli i sko.

Gammel 28-11-06, 17:31   #28
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fant faktisk noen tynne ullsokker på Cubus i dag! Kjenner ikke til kvaliteten, men de kostet bare 29,- pr par så vi skal prøve dem ut. Der har dem i alle fall i mørkeblått, lyseblått og rosa.

Hm.... ser nå at det kun er 60% ull i dem. (Og 38 % plyamid og 2% elastan)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:22   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vet ikke om jeg misforstår deg her, men det er jo ikke fordi de er kalde at vi ikke bruker Ulvangsokker ute, men pga. antisklien. Man skal jo ikke bruke sokker med antiskli i sko.

Hvorfor ikke egentlig?

Gammel 28-11-06, 19:27   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi foten ikke har fri flyt i skoen. Jeg bruker heller ikke antiskli inne, da jeg tror ikke det er bra for foten å butte imot. Kan umulig være positivt for utviklingen av ankelen.

Gammel 28-11-06, 20:05   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fordi foten ikke har fri flyt i skoen. Jeg bruker heller ikke antiskli inne, da jeg tror ikke det er bra for foten å butte imot. Kan umulig være positivt for utviklingen av ankelen.

Men blir det ikke det samme med sko inne og?
Det er jo ikke så mye skli på de sokkene at føttene blir sittende fast heller.. Hannah sklir med sklisokker på og hun

De skligreiene på Ulvang er iallefall veldig tynne. Men det hjelper på et nytt og glatt parkettgulv.

Gammel 28-11-06, 20:28   #32
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Akkurat. Det hindrer fotens naturlige bevegelse i skoen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.