|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebelysning - uteHer henger julebelysningen i mønet allerede, men det er fordi mannen reiste på jobb og ikke kommer hjem før 16 desember. Det er i seneste laget. Derfor henger dem oppe, samt at juleheksekostdingsen er satt på plass fordi den skrus fast i husveggen pga. vind og slikt. Gleder meg til å tenne dem neste lørdag kveld, da skal alle adventlys opp her i huset. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebelysning - uteJulebelysning er da ikke harry. Eller, jeg synes nok veldig juglete, fargerik og blinkende belysning er det, men likevel litt morsomt (så lenge det ikke er i min hage |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebelysning - uteJeg syns utebelysning er Harry, når lysene rekker rundt halve vinduet eller bare er tilfeldig hengt opp en plass uten mål eller mening. Er det en smule gjennomtenkt, syns jeg det er flott og stemningsfullt. Selv skal vi ha lys i en busk og så har vi en plastniss med lys. Plastnissen ser innmari Harry ut før lysene tennes, men da blir den flott.
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Julebelysning - uteHvor kjøper man egentlig utejulelys? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Julebelysning - ute
Biltema har slike du kan skru sammen i lengre lenker om nødvendig, men samtidig bare bruke en kontakt. Dette er diodelys, og er absolutt de lyslenkene jeg har vært mest fornøyd med. De som lyser 10 og 10 i slengen er pyton å arbeide med året etter for å få hele lenka til å virke. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Julebelysning - uteJeg synes lys ute kan være fint, om de er helt vanlig hvite liksom. Små lys, som ikke blinker i mange farger og ulike krasjoner.
|
|
|
#7 |
|
Einsam
|
Sv: Julebelysning - uteVi har hvite lys på et tre på tunet, og det er veldig koselig, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg har sjelden sett en så lykkelig 40 år gammel mann, som da han fikk henge opp mangefargede lys på juletreet. Han var egentlig veeeldig mot alt dette julestyret. Men mangefargede lys, det var skikkelig stas.
|
|
|
#9 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Julebelysning - uteNaboen til Divine her oppe, HAN kaller jeg harry altså. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Julebelysning - uteVI har en gran i hagen (ved inngangen) som vi pynter med små lys. Jeg lurer på om vi skal ha et i hagen bak huset også i år (så vi ser det fra hagen) Vi får se.
|
|
|
#11 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Julebelysning - uteBlinkende, farget utelys er siste, siste og supertrendy, så vidt jeg har skjønt.
|
|
|
|
#13 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Julebelysning - uteI og med at jeg ikke er opptatt av hva som er supertrendy, men hva jeg liker betyr det ingenting for meg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Julebelysning - uteJa, da så. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
navnet sjemmer ingen
Jeg hadde blitt lykkelig om du flyttet inn i det huset ved siden av meg. Knis. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebelysning - uteHvite lys på ETT tre er fint. ALT annet er harry...
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Julebelysning - uteMannen stemmer meg ned hvert år, jeg mener at det bor så mange blodharry folk i borettslaget, at en lysende vinterhage til eller fra ikke spiller noen trille.
|
|
|
#20 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
![]() |
Sv: Julebelysning - uteJeg driver www.hagebelysning.no og tar ikke inn julebelysning. Aldri! Herlighet så harry det er. Så det vi har selv |
|
|
|
![]() |
|
|