|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egne bilder med "kjendiser" - kan vi lage julekort?Det var et veldig fint bilde. Litt usikker på om jeg ville ha valgt det som julekort siden mottakerne sikkert heller vil se sønnen og familien din enn kjendiser, men det var et tøft og stilig bilde.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egne bilder med "kjendiser" - kan vi lage julekort?Bildet varjo veldig fint da. og artig! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Textrovert
|
Sv: Egne bilder med "kjendiser" - kan vi lage julekort?Kjempefint bilde!!
|
|
|
#24 |
|
ræv med ører
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egne bilder med "kjendiser" - kan vi lage julekort?Oh så artig! Kjenner jeg ble fryktelig misunnelig på veien av storesøster her. Radouane er yndlings TV-karakteren, og jeg også synes han er veldig dyktig og gjør en super jobb. Flott bilde!
|
|
|
#25 |
|
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egne bilder med "kjendiser" - kan vi lage julekort?Jeg er litt i tenkeboksen vedr. å bruke det som julekort. Hvis vi "får lov" kan det være lurt å lage 2 julekort i år. Et til de med barn og et annet til de uten. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egne bilder med "kjendiser" - kan vi lage julekort?Lov om opphavsrett - § 45c. Fotografi som avbilder en person kan ikke gjengis eller vises offentlig uten samtykke av den avbildede, unntatt når
|
![]() |
|
|