Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Phil & Teds. Noen som vil dele erfaringer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-08, 20:47   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Phil & teds. Noen som vil dele erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg likte den ikke. Jeg hadde den fra lillebror var nyfødt.

Ustabil
Synes lillebror lå i et mørkt hull
Likte ikke at han lå i retningen fra meg
Søskendelen var veldig hard å få av og på
Lite lagringsplass under vognen, synes det var noe pes å ikke ha muligheten å ha stellebag, veske lett tilgjengelig på styret, men måtte ha alt i sideveskene.
Vanskelig å komme til baby når søskendelen er på.
Når man skal begynne å ha søskendelen bak uten bag oppi, så må man også ha den letteste ungen bak. Pes når storesøster veksler veldig med å ville sitte og ut å gå. Ikke gunstig å trille kun lillebror (vognen blir veldig veldig ustabil)
Storesøster hadde ikke sjangse å ta seg en dupp da ikke søskensetet er beregnet for barn som ennå sover på dagen.

Solgte den.

Smaken er som baken, men jeg synes det er veldig rart at noen kan synes den er ustabil? Den har jo tyngdepunktet lavere enn noen annen trehjuling, det er derfor den er litt vanskeligere å manøvrere enn f.eks. OTH.

Og jeg har da stelleveske? Går som en drøm. Men du mister jo litt av innsynet, selvfølgelig.

Det må har vært noe galt med ditt søskensete, for mitt omtrent like hardt som å klipse av en beltespenne.

Det nye søskensetet kan for øvrig legges bakover i hvilestilling. Vi har ikke savnet det, og storebror har sovet i det i timer i strekk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 20:11   #22
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

Har du fått vogna enda Shg? Er du fornøyd så langt?

Gammel 30-11-08, 19:20   #23
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jepp, vogna er i hus Har ikke brukt den så mye enda, men så langt er vi veldig for nøyd A har god plass til å sove i den, og ser ut til å trives veldig bra. Og så tar den jo liten plass, er god å trille og veier lite. Akkurat de tingene vi var ute etter.
I april får vi testet den til Lillebror, og da får vi også prøvd ut søskenfunksjonen. Har med både søskensete og babybag, som vi tar i bruk da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.