|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?
Jeg klarte fint å lage ribbe både i fjorfjor og i fjor!
|
|
|
#2 |
|
Glad
|
Det går ikke an å spise ribbe på julaften.
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Dette er første julen etter vi flytta ifra hverandre. Og Poden skal være sammen med Pappan sin og hans familie.
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?I år er det mannens tur til å jobbe og vi har derfor invitert mamma, pappa, søstra mi, niesa mi og de 2 brødrene mine hit. Jeg håper de kommer og vi blir da 11 stk med stort og smått.
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi har de siste årene feiret hjemme hos oss med mine foreldre og bror. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi blir hjemme, og svigermor og mannens søster feirer med oss. Å feire jul hjemme hos seg selv er det aller, aller beste, synes jeg.
|
|
|
#7 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Mine to største skal være hos faren sin på julaften. Vi fire andre reiser til svigers.
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi feirer for andre for første gang hjemme hos oss selv! Min familie kommer: Foreldre, søsken, nevøer og nieser. Blir 12.stk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Iår skal vi være hjemme. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
|
|
|
#12 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi skal være hjemme og det blir bare vi fire. Syns det er utrolig deilig å bare være oss og kunne gjøre ting i vårt tempo og ikke ta hensyn til alle andres planer. Passer oss veldig godt.
|
|
|
#13 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Skal feire hos mine foreldre. Har ingen ønsker om og feire hjemme. Slippe alt med mat,vask osv. Komemr til servering, får sove i min gamle seng og reiser hjem utpå dagen på 1 dagen.
|
|
|
#14 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi feirer hjemme hos oss selv slik vi har gjort siden vi flyttet inn i 2000. I år kommer mormoren min og begge brødrene mine. Den eldste uten følge, den yngste med kone og datter. Eldstebroren mins kjæreste og hennes familie feirer på ei hytte et stykke unna og siden han skal på nattskift like i nærheten her, feirer han hos oss i år også. Han har jo pleid å gjøre det, men nå som det er virkelig alvor med kjæresten tror jeg det blir begge m.fl. eller ingen i årene fremover. Uansett, vi feirer hjemme med dem som vil komme.
|
|
|
#15 |
|
trøtt
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?I år skal vi være hjemme. Det er det mest praktiske for guttene. Vi har bedt mine foreldre, samt min svigerinne og svigermor, men bare mine foreldre kommer.
|
|
|
#16 |
|
Spoon2
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi blir hjemme hos oss selv, og jeg regner med at mamma og pappa kommer over gården en tur ja
|
|
|
#17 |
|
Unik
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Me skal til mine foreldre. Røykt pinnekjøtt på menyen
|
|
|
#18 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi skal spise ribbe (og multekrem) i år. Men jeg liker det egentlig ikke så godt. :dukker:
|
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Julaften skal i år feires hos min storebror med familie. De har to sønner, så er det mamma, kjæresten hennes og så oss fire.
|
|
|
#20 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Gla'guttens første jul blir hos farmor. Det blir nok en rolig kveld med lite styr siden svigermor da kommer til å være nyoperert og er ganske skrall... Jeg lager en haug med medisterkaker (av kalkun) på forhånd og fryser ned, så får vi se om det blir ribbe til svigermor og Herr Snurp i tillegg. Det får Herr Snurp stå for da i så fall! (i tillegg til surkålen). Vi feirer annenhver jul hos Herr Snurps mor, og mine foreldre, og det har vi gjort siden vi gifta oss for over 10 år siden, men lurer på om vi skal ta en hjemmefeiring om et par år? Vi feirer uansett der juleforberedelsen er siden jeg ofte lager mat/baker sammen med min mor, noe hos svigermor (ikke i år), noe her hjemme og i tillegg er vi alltid med og pynter treet hos mine foreldre. Blir kanskje litt mye hit og dit, men etter 10 år blir jo det tradisjon det også
|
![]() |
|
|