Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Odd Nordstoga

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Liker du musikken til Odd Nordstoga?
JA! 46 36,80%
NEI! 29 23,20%
Sånn passe 45 36,00%
Odd hvem? (ikke hørt musikken hans) 5 4,00%
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 10:35   #1
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Nordstoga

He,he, enten liker man han eller så liker man han ikke.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:39   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Han er helt grei liksom. Ikke noe mere.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:40   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Nope!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:43   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes ikke noe om at en voksen mann synger om å reise "Heim te mor".

... men den musikalske tradisjonen han er inspirert av (Dylan, Springsteen etc.) er jo fin.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:52   #5
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

... men den musikalske tradisjonen han er inspirert av (Dylan, Springsteen etc.) er jo fin.

Kan ikke skjønne at du drar en sammenligning her.
*Tusler slukøret hjem for å hoppe på, knuse, brenne og smelte om mine Dylan- og Springsteen-skiver.*

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:56   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Det er jo bare søtt det.. alle elsker mødre..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 03:50   #7
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

:sjåkk:

Sammenligner du Odd Nordsuger med min elskede Dylan?

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:45   #8
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg svarte NEI!, men egentlig er det mer nei. jeg hater ham ikke, og må ikke nødvendigvis slå i stykker radioen med slegge hvis de spiller en låt av ham, men jeg vil helst slippe det.

Gammel 27-11-06, 21:02   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg svarte NEI!, men egentlig er det mer nei. jeg hater ham ikke, og må ikke nødvendigvis slå i stykker radioen med slegge hvis de spiller en låt av ham, men jeg vil helst slippe det.

Sånn er det med meg også. Men jeg slår av radioen altså.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:41   #10
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Odd hvem??

Gammel 27-11-06, 10:46   #11
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker musikken til Nordstoga. Det gjør ungene også men ikke sambis.

Gammel 27-11-06, 10:53   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

JA!!! han er jo herlig.. angrer veldig på at jeg ikke ble med venninnen min på konserten i grieghallen.

Gammel 27-11-06, 10:58   #13
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Låtene passer til vignetter for barnetv, ikkje anna...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 15:06   #14
Camsen
Nybegynner

Camsen sin avatar

Hvor: Vestlandet
Camsen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

JA!!! han er jo herlig.. angrer veldig på at jeg ikke ble med venninnen min på konserten i grieghallen.

Ja, nå kan du angre.. Han skal ut på 2 turneer neste år så da har vi sjansen snuppa!

Jeg er veldig glad i musikken til Odd Nordstoga, Jeg forelsket meg helt i "Grisen står og hyler" når den kom i 2004, har vært på 2 konserter som har vært superbra. Det som er så morsomt med han er at han fenger både liten og stor, jeg liker Odd jeg..

Camsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 16:21   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camsen, her.

Ja, nå kan du angre.. Han skal ut på 2 turneer neste år så da har vi sjansen snuppa!

Jeg er veldig glad i musikken til Odd Nordstoga, Jeg forelsket meg helt i "Grisen står og hyler" når den kom i 2004, har vært på 2 konserter som har vært superbra. Det som er så morsomt med han er at han fenger både liten og stor, jeg liker Odd jeg..

jeg blir med deg nestegang jeg..

Gammel 28-11-06, 00:23   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

:grøss: Jeg er på grensen til radiomishandling jo. :grøss: NEI!

Det som er så morsomt med han er at han fenger både liten og stor

Det gjør Jul i Skomakergata også, men jeg har den da ikke på iPoden min av den grunn...

"Grisen står og hyler". Bare tittelen! Er det mulig liksom.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 07:48   #17
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det gjør Jul i Skomakergata også, men jeg har den da ikke på iPoden min av den grunn...

Gammel 28-11-06, 08:53   #18
Camsen
Nybegynner

Camsen sin avatar

Hvor: Vestlandet
Camsen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

:grøss: Jeg er på grensen til radiomishandling jo. :grøss: NEI!

"Grisen står og hyler". Bare tittelen! Er det mulig liksom.

Nei tydelig at du ikke følger med, den heter Kveldssong for deg og meg, men de fleste kaller den Grisen står og hyler på disse trakter..

Camsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:37   #19
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Nei tydelig at du ikke følger med, den heter Kveldssong for deg og meg, men de fleste kaller den Grisen står og hyler på disse trakter..

syns det er litt kjekt med slik musikk som ikke er som alle andre musikere nå for tiden. Det er så mye som er så likt og kjedelig. Godt med noen som spiller litt koselig musikk for hele familien.

Gammel 28-11-06, 00:49   #20
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Den heter ikke det, den heter "Kveldssong for deg og meg"

Stemmer det, det hadde jeg glemt. Som sagt; jeg IKKE er noen stor fan!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.