|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Hvor er hengekøyen!?
|
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?"Vi må huske å se hopsy daisy, pappa..."
![]() |
#23 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Av en eller annen grunn er Dåra favoritten her i huset.
![]() |
#24 |
Stiv
|
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Husker da eldstemann var 8 mnd og hadde dilla på å se på reklamene...
![]() |
![]() |
#25 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Gutta mine er jo ganske store blitt, men begge digger sauen Shaun. Favoritten er uansett BBC-serien om jordkloden og alt som kan oppdrives av naturvitenskap. Eldstemann var 4 da han satt henført foran Animal Planet og pugget engelske ord. Han sørget stort over Steve Irwin.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Teletubbies, Dora the Explorer, Postmann Pat og Drømmehagen er favorittene her. Teletubbies kom først, før det var hun ikke interessert i TV i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Elias er 3år, han liker drømmehagen :dån: Hva er egentlig meninga med det programmet??? Dårlig det er det ihvertfall!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Det eneste poden ville se de første årene var Baby Einstein. Det var ingenting annet som var kjekt, før han oppdaget Elias. Derfra kom han på tegnefilmkjøret.
![]() |
#29 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?
Programmet er rettet mot de minste barna (1-3 år) for å engasjere og underholde. Spennende farger, lyder, bevegelser og stemning. Jeg har en ettåring, og jeg ser jo at det er passende for hennes aldersnivå. Mange mener Teletubbiene er psyko, men jeg forstår fint at det er fabelaktig underholdning for de minste.
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 11-12-08 kl 02:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Knerten elsker Biler og Thomastoget. Alt annet er bare sånn passe. Han har sett litt på Madagascar også, men den er selvsagt ikke like bra som Biler.
![]() |
#32 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Kontrollfrik
Det er så rart, det der. De fleste barn jeg kjenner er helt hektet på tegnefilmer. Ungene mine liker det overhodet ikke. Det er helt dødfødt å prøve seg. De vil bare se på levende folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Kontrollfrik
Går den enda? Er det den samme vi så på da jeg var liten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Storebror på 3.5 år liker brannmann sam, mikke mus klubbhus, små einstein, ole brum og tigergutt, postmann pat og pippi. I tillegg likte han å se ugler i mosen når det gikk.
![]() |
#36 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Poden har funnet frem de gamle Warner Brothers-DVD-ene våre, og ser på Roadrunner om ettermiddagen mens vi lager middag.
![]() |
#37 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Teletubbiene var de eneste som kunne få Knøtta til å sitte i ro i mer enn et minutt. Da var hun vel ett år. Hun kan fremdeles se litt på dem, ellers ser hun Blåfjell, små Einsteins, Drømmehagen og mikkes klubbhus. Heffalumpfilmen var visst også en stor hit. Lillebror på 6 mnd ser på det som storesøster ser.
![]() |
#38 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Dette høres ut som hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva liker barna å se på TV?Storebror på 5 får hysterisk latteranfall av "Hjemme Alene" som mormor kom med. Jeg var litt i tvil om han skulle få se den, for det er jo ikke like snilt alt som foregår der, men han har nå sett den mange ganger og ler like hjertlig hver gang. |
![]() |
![]() |
#40 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|