Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Julekalendergalleri

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-08, 13:45   #21
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekalendergalleri

Jeg har ikke fått hengt opp alle pakkene enda. Men dette er altså den jeg hadde som liten. Mamma har laget den.

Gammel 03-12-08, 14:05   #22
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Denne har jeg kjøpt;

Men siden snuppa ikke er året engang, så ordner vi heller til neste år.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:09   #23
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Denne har jeg kjøpt;

Men siden snuppa ikke er året engang, så ordner vi heller til neste år.

Den var sinnsykt fin. Hvor har du kjøpt den?
lanlegger neste år allerede:

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:11   #24
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Den er fra merket Madam Stoltz. Jeg bestilte den fra Danmark i går.

Fra her.

Gammel 03-12-08, 14:46   #25
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den er fra merket Madam Stoltz. Jeg bestilte den fra Danmark i går.

Fra her.

De har den også på www.himmelrommet.no

Gammel 03-12-08, 17:12   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Tradisjon tro har vi aktivitetskalender. Papirlapper på krans. Og her deler de selvsagt.

Sist redigert av Chanett : 27-12-08 kl 00:48.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 17:37   #27
Left
Passiv

Standard

Her er vår for i år. Gutta må dele innholdet i pakkene, så det er to av alt.
Vi har en kjempefin hjemmelaget en, men den lå hjemme i huset

Vedlagte bilder
Filtype: jpg P031208_17.31.jpg (21,6 KB, 38 visninger)
  Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 18:53   #28
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

De har den også på www.himmelrommet.no

Jeg fant den ikke der. Har lett og lett. Prøvde å søke også men.

Gammel 03-12-08, 19:12   #29
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Hm, har sett den der før. Har også sett den i butikken hennes nedi veien her. Kan stikke innom i morra og se for deg om du vil. Hun har hatt den i hvit og i grå.

Gammel 03-12-08, 23:47   #30
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hm, har sett den der før. Har også sett den i butikken hennes nedi veien her. Kan stikke innom i morra og se for deg om du vil. Hun har hatt den i hvit og i grå.

Å så snilt av deg. Det vil jeg gjerne. Tusen takk.

Gammel 04-12-08, 00:12   #31
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kalenderen er helt lik Mokkmokk sin. Men som den gode mor, så holder jeg på å lage en som er LANGT mer fancy. Skal ta innersvingen på dere alle neste år.

Jeg har forresten gjort meg selv den bjørnetjenesten å pakke inn to bionicle-roboter bitvis (et bein en dag, hodet en annen osv) i tillegg til litt godis... noe som har resultet i et masenivå jeg ikke har sett maken til. Gutten dirrer av spenning.. og jeg dirrer i ørekramper.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 00:27   #32
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sprell har den også.

Gammel 04-12-08, 09:32   #33
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Det er stor glede hver morgen for alle når en åpner. Jeg gleder meg stort over barnas evne til å glede seg på de andres vegne.

Sånn er det her også og jeg synes det er en stor del av julestemningen. Å glede seg med hverandre.

Gammel 04-12-08, 10:53   #34
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Fikk du kjøpt?
Jeg ringte i dag, og den siste ble kjøpt i går.
Fikk mail at de ikke sendte fra den danske butikken til Norge. Og alle andre er utsolgt.

Gammel 04-12-08, 11:00   #35
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Fikk du kjøpt?
Jeg ringte i dag, og den siste ble kjøpt i går.
Fikk mail at de ikke sendte fra den danske butikken til Norge. Og alle andre er utsolgt.

Neida, jeg har ikke funnet. Har saumfart Sprell og nå men jeg finner ikke der inne heller.
Det er ingen krise altså, tenkte å ha den til neste år. Men det hadde vært gøy.
Takk for at du gadd å sjekke for meg.

Gammel 04-12-08, 11:13   #36
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Neida, jeg har ikke funnet. Har saumfart Sprell og nå men jeg finner ikke der inne heller.
Det er ingen krise altså, tenkte å ha den til neste år. Men det hadde vært gøy.
Takk for at du gadd å sjekke for meg.

Ah, jeg trodde du var den som fikk den siste i går. De selger den her jeg bor, men de var tomme, og ville heller ikke ta den inn til meg neste år. Skikkelig dårlig service, de skulle til og med bestille derifra over jul.
Den er visst populær! Butikken her hadde hatt den i tre år. Da var det fint jeg fant den i år som var siste året.

Gammel 04-12-08, 11:15   #37
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser forøvrig "Julekalenderallergi" hver gang denne tråden dukker opp.

Gammel 04-12-08, 12:17   #38
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Sjekker etter jobb i dag.

Gammel 08-12-08, 12:45   #39
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Beklager, men de hadde ikke flere igjen.

Gammel 08-12-08, 12:57   #40
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Poden har denne fra Unicef og en liten gave for hver enkelt dag legges i hulrommet i midten kvelden i forveien. Veldig greit å ikke ha alt fremme.

I tillegg har han fått Kaptein Sabeltann kalender fra Farmor (etter at hele kalenderen vi hadde laget var i boks). Den er stor stas; også for mor. Poden elsker Kaptein Sabeltann, så dette var virkelig midt i blinken. Farmor har også kjøpt Den sorte dame i julegave, så jeg vet hvem som blir den store "helten" denne jula. Han får forøvrig noen Sabeltann figurer i pakkekalenderen.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.