|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneHar to stjerner, en i hver stue. Men de henger på hver side av huset, en på gårdsiden og en ut mot bygda.
|
|
|
#2 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJeg har en på fot i vindusposten på stua og en i ledning på kjøkkenet. Eller det vil si, når jeg får satt det opp i kveld så har jeg det... Foreløpig har jeg kun en uten strøm; en stjerneformet lykt med telys som henger i vinduet. Schlys som Gla'gutten sier.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJeg tror nok de tre vise mennene ville vært forvirret uansett så om det er flere stjerner gjør det ikke så mye skade. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har ei stjerne i vinduet, og ei lysslynge med stjerneformede lys i gulvvinduet i soverommet. |
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har 4 stjerner (guttene har hver sine på rommet, en på kjøkkenet og en i stua) og en 7 armet stake (også stua).
|
|
|
#6 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneEi stjerne. Kjøpte min første i fjor. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJeg har ingen. Har fulle kontakter ved vinduene, så jeg har ikke plass til verken stjerner eller staker.
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneNei, det blir bare rot. Har allerede en skjøteledning ved tven og en ved sofaen. *har koblet til laptop, bærbar harddisk, router og annet tull, tv, xbox, xbox 360, PVR-boks og hva-har-du*
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneMen jeg har et fint, gammelt STORT nissehus med lys inni, som står på skjenken.
|
|
|
#11 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneTre stjerner. To på stua og ei på kjøkkenet (kan ikke sees samtidig).
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneIset: Du får kjøpe sånne stjerner du kan ha telys inni.
|
|
|
#13 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJeg har en i et av stuevinduene.
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneHar pleid å ha en stjerne... men slik dette huset vårt er konfigurert, ser jeg for meg at det kommer en til i år. Jeg vil nemlig gjerne ha en både i stua og på kjøkkenet. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerne
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerne
Ikke jeg, heller.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en på kjøkkenet og en på stua, på hver sin side av huset. Synes jeg må ha lys i begge vinduene, ellers blir det så tomt og mørkt. |
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har to digre vinduer i stua hvor det vanligvis henger lamper. Nå er det stjerner der i stedet. Faktisk kom stjernene før lampene, men jeg syns det var så fint med lys i vinduene at jeg ønsker meg lamper også.
|
|
|
#19 |
|
tittel -en, titler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en på kjøkkenet, men jeg ha hatt flere tidligere år.
|
|
|
#20 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneEn stjerne som henger i stuen. |
|
|
|
![]() |
|
|