Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Togbaner

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 00:21   #21
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Togbaner

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi har både fra Ikea og Brio og de passer sammen.

Det har vi også, men vi har så gammel togbane fra Brio at det er plast koblinger på de.
Kanskje det har noe å si?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 10:00   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det har vi også, men vi har så gammel togbane fra Brio at det er plast koblinger på de.

Plastkoblinger på Brio..? Selv mine og gubbens snart 30 år gamle Brioskinner er helt like de nye til poden.

Gammel 05-12-08, 10:16   #23
Left
Passiv

Standard

I barnehagen jeg jobbet, så hadde vi togskinner fra Brio, og de hadde brune plastkoblinger. Det kan hende de har hatt et parti, men funnet ut at det ikke funket, og gått tilbake til hele skinner uten løse deler?

Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 10:23   #24
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vel, Christian er nok ferdig da han er 10 år men sånt er faktisk litt morsomt å ta vare på.

Jeg har tatt vare på mine (moren min i alle fall) fra jeg var liten. Dette var Brio og god kvalitet. De er like fine ennå. Jeg hadde masse deler. Nå er det på tide å få dem frem til lillebror. Jentene har hatt mye glede av dem hos mormor frem til nå.

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Mine er også veldig gamle, men ikke noe plastkobling der heller. Bare tre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 10:43   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at storebror får denne til jul. Min erfaring er at brio og biltema (og andre helt ukjente merker) funker fint sammen. Men som sagt: Brio har finest ekstra-stasj.

Gammel 05-12-08, 10:57   #26
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har blandet erfaring fra Biltema. De har vært veldig trange, og flere skinner må bankes fra hverandre, med knukne skinner som reaultat.

Bare for å være vanskelig.

Gammel 05-12-08, 11:00   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi har blandet erfaring fra Biltema. De har vært veldig trange, og flere skinner må bankes fra hverandre, med knukne skinner som reaultat.

Bare for å være vanskelig.

Du er så vanskelig altså. Jeg må vel egentlig innrømme at jeg tror at Brio er av best kvalitet da. - Vi får se hvor lenge dette varer. Det er mye tog for penge det fra biltema iallefall (299 for hele skiten).

Gammel 05-12-08, 11:38   #28
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes de plastkoblingene fra Ikea som kan dette ut/fjernes fra skinnene er skumle. Hvertfall hvis man har mindre barn i huset er de ypperlig til å putte i munnen og kanskje sette i halsen .

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 16:20   #29
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Plastkoblinger på Brio..? Selv mine og gubbens snart 30 år gamle Brioskinner er helt like de nye til poden.

Nå måtte jeg gå og sjekke og ja, vi har brune plastkoblinger på endel av våre skinner.
Mulig det er et annet merke enn Brio da?
Kan tenke meg de er etter broren min og han er 30 år.

Merkelig.

Gammel 05-12-08, 16:21   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

I barnehagen jeg jobbet, så hadde vi togskinner fra Brio, og de hadde brune plastkoblinger. Det kan hende de har hatt et parti, men funnet ut at det ikke funket, og gått tilbake til hele skinner uten løse deler?

Det er det vi har også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.