|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: FødselspratJepp. Som jeg sa til Mannen da jeg sendte ham av gårde for å se fotballkamp på byen med gutta tre uker før termin: "Dra bare du, jeg føder ikke på minst en måned." Bitteliten kom seks timer senere. |
![]() |
![]() |
#24 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FødselspratJaja, bedre det, da er opponeringen unnagjort. Eldstemann hørte på meg og ble født 24. 25. er svigermors bursdag, 26. er svoger, 28. er svigerfar og 29. er niese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: FødselspratVi forsøkte å unngå en dag i januar (nemlig mannens bursdag). Vi kom inn på sykehuset to dager i forveien, og de var helt klare på at dette skulle gå fint. Vel, den fødselen varte lenge og snuppa og mannen har bursdag samme dag.
![]() |
![]() |
#26 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Fødselsprat
![]() |
#27 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: FødselspratJeg skjønner at mitt barn er mer veloppdragent enn andres.
![]() |
#29 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FødselspratJeg fikk snoppy på min 25 års dag. Var noe herk. Og jeg futer enda for at jeg må dele dagen min med henne
![]() |
#30 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Absolut ateist
|
Hah, jeg sa at mitt måtte komme i så god avstand til jul og nyttår at det ikke ble rett oppi, men samtidig ikke så sent at jeg ikke fikk føde på Storken. Hun kom siste dagen jeg kunne føde på Storken. Smart OG hensynsfull!
![]() |
#33 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Slumrende Ullteppe
|
Vi lager da greie barn, Sitron.
![]() |
#36 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FødselspratHe he.. det høres ut som meg det. Ville ikke ha septembergullet på bursdagen min, men tror du ikke hun kom på burdagen min!
![]() |
#38 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: FødselspratJeg hadde termin 24. mai og syntes det var en veldig fin dato, eller noen dager etterpå, førstegangsfødende pleier jo ikke føde før tiden... Spøkte litt med legen at det er samme hvilken dag bare det ikke blir 17. mai. Den 15. mail begynte jeg med rier, men luringen ventet til vi var nesten 3 timer inn på 17. mai før han ville ut. HAN har vært veldig fornøyd med dagen etterpå |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FødselspratJeg hadde termin 16 februar med Hannah. 9 desember viste hun meg at dette var ei jente med egne planer, de fikk stoppet det og jeg fikk streng beskjed om å ruge. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|