Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stor badedrakt og badehette

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-08, 18:21   #21
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Stor badedrakt og badehette

Svart badedrakt kjøpt på LaLina for et par år siden. Kosta oppunder tusenlappen, om jeg husker rett. Den sitter greit på meg nå (str. 46) men passer bedre til en som er litt større. Har innebygd BH, F-cup eller noe sånt.

Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 18:24   #22
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ja jeg har store pupper og trenger støtte for dem. Hvor har du kjøpt den badehetta da?

Nå høres det ut som du skal ha badehette til puppene, Misteri.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 18:25   #23
Albertine
Passiv

Standard

Må nesten bli to badehetter det da.

Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 18:26   #24
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Svart badedrakt kjøpt på LaLina for et par år siden. Kosta oppunder tusenlappen, om jeg husker rett. Den sitter greit på meg nå (str. 46) men passer bedre til en som er litt større. Har innebygd BH, F-cup eller noe sånt.

Det høres jo knall ut. Greia er jo at jeg skal slankes dit jeg kommer, kjipt å bruke 1000 lapp på ny også må jeg kasserer den om 1 mnd. Har en ny badedrakt som kun er brukt 1 gang som jeg kommer til å passe om 10 kilo.

Gammel 08-12-08, 18:26   #25
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte badehetta på en sportsbutikk. Jeg tror det var Intersport. Det var ikke et av de vanlige merkene. Alle de vanlige synes jeg strammet for mye.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 18:27   #26
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nå høres det ut som du skal ha badehette til puppene, Misteri.

Kanskje det er det jeg skal gjøre.

Gammel 08-12-08, 18:49   #27
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også en som har blitt for stor til meg. Tror det er str. 48, passet i hvert fall da jeg veide 100 kg. Har bare blitt brukt noen uker i klorbasseng. Den er svart med fargerike striper foran. Send meg adressen din, så kan jeg sende den i morgen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 18:54   #28
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også en du kan få. Bare si i fra så skal jeg sende den med en gang. Det kan kanskje være kjekt med flere?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:40   #29
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Nei guriland så snille dere er da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.