|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintFytti grisen. Jeg hadde gjort som deg.
![]() |
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintuff. skummelt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintI hine dager hadde en kamerat og jeg et ukentlig program på lokalradioen på Jessheim. Våre store (og meget, meget fjerne) forbilder var "Hallo i Uken". Dessverre var også kameraten og jeg såpass uenige politisk at vi fort fant ut at vi måtte finne noe vi kunne enes om for å få satiren på gli, og vi begge syntes det var en god ide å hetse de lokale nynazistene, som det var et reir av på Jessheim den gangen, samt beslekta folk som Arne Myrdahl (som var et funn å telefonintervjue, han skjønte aldri når han ble ironisert over men bare skrudde seg opp til nye høyder).
![]() |
![]() |
#24 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintNå er jeg den typen som normalt avviser folk høflig på døra, men akkurat han der, eller andre fra samme organisasjon, hadde nok ikke fått noen høflig avskjed |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sint
Vet du, det så jeg ikke. Det holdt for meg å se Vigrid-logoen på toppen av lista, så tente jeg på alle plugger og kylte lista tilbake til fyren.
![]() |
#28 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintJeg leste noe helt annet når det gjaldt overskriften.
![]() |
#30 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintDa er det helt lov til å bli veldig sint. Så får man heller ta jobben etterpå med å fortelle grunnen til ungene. De skjønner jo bedre enn de folka der.
![]() |
![]() |
#31 |
Ferdig!
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintHan er glad han bare fikk døra i trynet tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Hogger i stein
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintOg flest stemmer henter de nok rundt Ål (og Nesbyen), der hvor det står en "neger på stasjonen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintÅ fysj!
![]() |
#35 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintDe hadde nok ikke ringt på her, siden vi har utenlandsk etternavn.
![]() |
#36 |
Passiv
|
Avsporer litt men må bare fortelle om elevene mine på 6. trinn som satt som tente lys når jeg fortalte dem om fornorskningen på finnmarken. Etterpå så vi Kautokeino opprøret for å følge opp. Fikk mail fra noen foreldre om at barna deres hadde diskutert rasisme hjemme i lys av dette. Tenke seg til at den norske staten bedrev rasisme i aller høyeste grad i så lang tid. |
![]() |
![]() |
#38 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintFysj!
![]() |
![]() |
#39 |
Hogger i stein
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, og ennå har ikke noen regjering bedt om unnskyldning for denne prosessen. Det gjorde heldigvis Kongen i 1997. Det er nok mer igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sintI det litt emosjonelle hjørnet idag kjenner jeg, er helt på gråten og rørt og sint i denne tråden.
![]() |
|
|