Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å husj, nå ble jeg barnslig sint

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-08, 20:57   #21
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å husj, nå ble jeg barnslig sint

Fytti grisen. Jeg hadde gjort som deg.

Jeg kjente jeg ble kald-varm-kald da jeg fikk en flyer i postkassa fra han der utbryteren fra Vigrid sitt parti - jeg husker ikke navnet på verken han eller partiet nå i ammetåka, men de som kjennetegnes av å ha bilde av en afrikaner på forsida med tittelen "Ettersøkt for voldtekt". Jeg tror dessverre de har mange skapsupportere, jeg.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 20:58   #22
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

uff. skummelt!

iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 21:04   #23
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

I hine dager hadde en kamerat og jeg et ukentlig program på lokalradioen på Jessheim. Våre store (og meget, meget fjerne) forbilder var "Hallo i Uken". Dessverre var også kameraten og jeg såpass uenige politisk at vi fort fant ut at vi måtte finne noe vi kunne enes om for å få satiren på gli, og vi begge syntes det var en god ide å hetse de lokale nynazistene, som det var et reir av på Jessheim den gangen, samt beslekta folk som Arne Myrdahl (som var et funn å telefonintervjue, han skjønte aldri når han ble ironisert over men bare skrudde seg opp til nye høyder).
Følgelig meldte jeg meg inn i "Norsk Ungdom" for å få internbladet, innkalling til aksjoner osv. Moro så lenge det varte, men i etterpåklokskapens klare lys kansje greit at de ikke hørte på "Radio Tjernobyl" så ofte at de skjønte de måtte ha en lekkasje et sted og at den ene programlederens navn låt mistenkelig kjent...
Moralen er: Om du skriver under på en slik liste, vær litt smartere enn Ulvefar, 16 år, når du planlegger anvendelse av stoffet.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 21:06   #24
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg den typen som normalt avviser folk høflig på døra, men akkurat han der, eller andre fra samme organisasjon, hadde nok ikke fått noen høflig avskjed

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 21:19   #25
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Vigrid

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 21:31   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Usj!!! Var det noen underskrifter på den lista eller????

Vet du, det så jeg ikke. Det holdt for meg å se Vigrid-logoen på toppen av lista, så tente jeg på alle plugger og kylte lista tilbake til fyren.

Gammel 08-12-08, 21:51   #27
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Å du dæ*** døtte han skulle kommet hit!

Gammel 08-12-08, 21:58   #28
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leste noe helt annet når det gjaldt overskriften.
Min variant var : Å husj, nå ble jeg huslig gitt.
Sleit litt med å koble tekst med overskrift.

Er redd jeg hadde blitt stående å diskutere med han jeg.
Gjorde det med noen fra Jehoas Vitne engang. De to bel så fornærma på meg at de gikk og jeg har aldri hatt noen derfra på døra igjen.

Gammel 08-12-08, 21:59   #29
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Gammel 08-12-08, 22:07   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er det helt lov til å bli veldig sint. Så får man heller ta jobben etterpå med å fortelle grunnen til ungene. De skjønner jo bedre enn de folka der.

At de skal stille som politisk parti er skremmende nok.

Gammel 08-12-08, 22:16   #31
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Han er glad han bare fikk døra i trynet tenker jeg.
Godt det ikke var her : man kødder ikke med premenstruelle damer:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 22:27   #32
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Og flest stemmer henter de nok rundt Ål (og Nesbyen), der hvor det står en "neger på stasjonen".

Jeg er nå uansett av den formening at det er bedre å ha gærningene under politisk kontroll, enn at de skal være en slags superhemmelig okkult gruppe som tiltrekker seg alskens utskudd. vanskelige ting det der. Jeg tror i hvert fall at dersom jeg hørte nyss om at de var i nabolaget, så hadde jeg hatt kameraet klart. Fyrt av et bilde av de som kom, midt i fleisen, og sendt bildet til lokalavisen.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 22:52   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Kom hit. Væææær så snill.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:02   #34
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å fysj!

Og så fint å lese om storebrors reaksjon. Vantro, liksom. Jeg fortalte storebroren her i huset om Sør-Afrika og apartheid her om dagen, og reaksjonen var den samme. Hæ? Hvorfor DET? Som om jeg skulle fortalt han at i Sverige måtte alle mennesker med rødt hår gå på hendene i stedet for føttene. Fullstendig absurd.

Gammel 09-12-08, 13:06   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde nok ikke ringt på her, siden vi har utenlandsk etternavn.
Jævla folk!

Gammel 09-12-08, 13:07   #36
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å fysj!

Og så fint å lese om storebrors reaksjon. Vantro, liksom. Jeg fortalte storebroren her i huset om Sør-Afrika og apartheid her om dagen, og reaksjonen var den samme. Hæ? Hvorfor DET? Som om jeg skulle fortalt han at i Sverige måtte alle mennesker med rødt hår gå på hendene i stedet for føttene. Fullstendig absurd.

Avsporer litt men må bare fortelle om elevene mine på 6. trinn som satt som tente lys når jeg fortalte dem om fornorskningen på finnmarken. Etterpå så vi Kautokeino opprøret for å følge opp. Fikk mail fra noen foreldre om at barna deres hadde diskutert rasisme hjemme i lys av dette. Tenke seg til at den norske staten bedrev rasisme i aller høyeste grad i så lang tid.

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:27   #37
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Håh! Jeg kjenner på meg at jeg gjerne skulle hatt de på døra!

*Lader kameraet og argumentene*

Gammel 09-12-08, 14:01   #38
Laura
Aktiv

Laura sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Fysj!

Gammel 09-12-08, 14:40   #39
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Avsporer litt men må bare fortelle om elevene mine på 6. trinn som satt som tente lys når jeg fortalte dem om fornorskningen på finnmarken. Etterpå så vi Kautokeino opprøret for å følge opp. Fikk mail fra noen foreldre om at barna deres hadde diskutert rasisme hjemme i lys av dette. Tenke seg til at den norske staten bedrev rasisme i aller høyeste grad i så lang tid.

Ja, og ennå har ikke noen regjering bedt om unnskyldning for denne prosessen. Det gjorde heldigvis Kongen i 1997. Det er nok mer igjen.

Mens Gunnar Sønsteby og Max Manus bedrev guttestreker i sør og øst, så var Alta-bataljonen og general Fleischer i full krig rundt Narvik og Gratangsfjellet, som en del av bakkekrigen for det som var Europas største sjøslag. På radioen hørte de at det var fotballkamp mellom Tyskland og Norge i Oslo. Altabataljonen har ennå ikke fått medalje, og det forties at det var i nord krigshandlingene foregikk. Sørpå var det trefninger, men altså ingen krig.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 16:56   #40
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I det litt emosjonelle hjørnet idag kjenner jeg, er helt på gråten og rørt og sint i denne tråden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.