|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker? | |||
| Ja |
|
55 | 29,57% |
| Nei |
|
131 | 70,43% |
| Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tankefull
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?
Enig, liker mye av det han gjorde sammen med Kirkvåg.
|
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Ja, det synes jeg.
|
|
|
#23 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Nei. Jeg synes han var morsommere før. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Nå er det strengt tatt foreldrenes ansvar at barna ser/hører på Jespersen kanskje, men i denne saken var det visstnok barn i skolegården som slengte dritt om jøder, samtidig som de sa: "Jespersen sa det..." . (Fikk ikke med meg hele greia på Tabloid isted men)
|
|
|
#26 |
|
Velger å ignorere idioter
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
![]() |
Synes ikke han er så morsom, men er enig i mye av det Pamina skriver.
|
|
|
|
#27 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Nope. Som mange andre likte jeg han bedre før, det han driver med nå er ikke morsomt for fem øre. Ta feks den talen om småbarnsmødre på kafè, jeg kan godt le av det temaet, men det han kom med var bare gamle vitser og oppgulp.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg gidder ikke se på ham lenger, så jeg syns vel ikke han er så veldig morsom. Jeg syns i grunnen stand up og komishow er ganske gjesp sånn i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#30 |
|
Textrovert
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Nei, jeg har aldri likt han. Det kan godt tenkes at han egentlig er morsom, og at man må "skjønne" han, men jeg orker ikke se så mye av han av gangen at jeg ikke kommer forbi må-slå-av-tven-NÅ-stadiet.
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Det gjør jeg også.
|
|
|
#32 |
|
Curlingkone
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Syns ikke han er morsom nei. Men jeg har vel aldri likt den typen humor der man henger ut en hel gruppe så til de grader som han gjør. Er mye mer glad i mer uskyldig humor sånn som Valen eller Trond Viggo... Altså mer parodier og litt lunere humor..
|
|
|
#33 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Trenger et iblant-alternativ.
|
|
|
#34 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Synes han kan være både morsom og umorsom. Noen av karakterene hans, som f.eks. "Birger" og "Baron Blod" synes jeg er veldig bra! De er morsomme i seg selv, men tror også Jespersen har en agenda med det han gjør. Jespersens humor har av noen blitt kalt genial. Det jeg synes er problematisk, er at noen av de som jubler for Jespersen gjør det av helt feil grunner, at de tar hans monologer bokstavelig. Når han har hatt det hardeste "kjøret" mot privatpersoner, har jeg ikke hengt med på agendaen hans. Men kanskje jeg ikke er genial nok?
|
|
|
#35 |
|
intro
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg har absolutt ikke sansen for alt han sier og gjør, men på sitt beste synes jeg han er morsom - veldig morsom.
|
|
|
|
#36 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Samme her. Og jeg synes innlegget jeg så i går var veldig bra, og veide litt opp for den smakløse spøken om gasskamre.
|
|
|
#37 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg likte veldig godt typene han hadde i tidligere serier. Som Baron Blod, Birger og Tårnfrid. Men monologene i TK synes jeg er helt usmakelige, må skifte kanal når han begynner. For jeg blir så sint!
|
|
|
#38 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Ja, egentlig syns jeg han er morsom, og den "hetsingen" mange mener han driver med klarer jeg ikke å se.
|
|
|
#39 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ja, jeg har følelsen av at han er gått ut på dato for lenge siden.
|
|
|
|
#40 |
|
Leser
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg synes han har en veldig intelligent humor, men jeg ler ikke. Jeg har ganske barnslig humor og har sansen for litt grov humor. Typisk nordlenning, kanskje?
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 10-12-08 kl 09:00. |
|
|
|
![]() |
|
|