|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?Dessuten heter det tomgang, ikke tunggang.
|
|
|
#3 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?Om morgenen trenger jeg ikke å skrape, for jeg har garasje.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?Ja, deg gjør jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Ja,det gjør jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Ja, det gjør jeg. Den nye bilen min har ikke varmetråder i frontruta, så jeg må skrape i lang tid for å få rutene isfrie, så det er et must. Men skal få kupevarmer, for jeg virkelig hater å la bilen stå på tomgang. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Vi har garasje, men det hender jeg går ut og starter bilen mens ungene kler på seg. Hvis den er overiset lar jeg den gå mens jeg skraper.
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?bare når jeg skraper. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Nå har vi garasje, så det er en irrelevant problemstilling (og det er jeg veldig glad for).
|
|
|
|
#12 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Ja. Vi har ikke garasje, og den går mens jeg skraper. Jeg kan ikke kjøre før heller, for den må tørke for dugg inni, og det skjer bare når den er varm. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Aldri! |
|
|
|
#15 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Jeg gjorde det i dag, er -16 ute og jeg skulle kjøre storesøster i barnehagen OG ha med meg lillesøster. Men satte på kupevarmer først, og så startet jeg biilen rett før jeg hentet ungene. Ikke mye is heldigvis. (Måtte få den LITT varm før jeg satte ungene inn
|
|
|
#16 |
|
Borte
|
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Den står på tomgang de par minuttene mens jeg skraper. Tipper naboene hadde blitt lite fornøyde om jeg startet bilen for oppvarming og avvising en halvtimes tid klokken halv sju om morgenen.
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?De gangene vi bruker bilen som står ute, så starter jeg den opp og skraper.
|
|
|
#18 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Jeg starter, skraper og kjører.
|
|
|
|
#19 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Bare mens jeg skraper rutene.
|
|
|
#20 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?
Jeg og starter bilen før jeg skraper. Er en frysepinne og hater å sette meg inn i kald bil. Men jeg starter den bare rett før jeg skal skrape og da er det jo bare snakk om et minutt eller to.
|
![]() |
|
|