|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Ville dere sagt noe hvis...
Om det ikke skader noen er jo en definisjonssak. Om feks temaet er betydningsfullt og noen investerer tid og følelser på falske premisser og det viser seg etterpå at de er blitt lurt og løyet for, så er jo det til skade for dem.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Nettopp. Det jeg opplevde var jo ikke til skade for meg på noen måte, men det å vite at man har investert både tid og følelser på noe (og noen) som var oppdiktet er en ganske kjip følelse. Jeg satt igjen både vantro og forbanna. |
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For de som har genuine problemer og blir møtt med misstro er jo dette et problem. Mennesker med genuine problemer som trenger støtte og som blir møtt med misstro, skepsis og enkelte ganger hets fordi andre har "brukt opp" andres tid, krefter og sympati. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Om folk pynter litt på hverdagen sin og livet sitt er en ting, men å utnytte andre mennesker sine følelser og omtanke blir noe helt annet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Viser tenner
|
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Det kommer helt an på situasjonen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Expired
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Huff, det er mange av dem, skjønner jeg.
|
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Jeg har aldri opplevd det selv, men tror jeg hadde blitt litt sjokkert. Men jeg er nok ganske naiv også da som tror at folk flest er ærlige. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Peppy!
|
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Jeg er nok litt naiv og tror på det folk skriver. Stort sett, i hvert fall. Jeg har frekventert ulike fora i mange år nå, og har jo vært borti noen merkverdige episoder. Jeg har aldri skjønt at det var løgn før noen har fortalt meg det. Oddsen for at jeg skulle avslørt løgn selv er altså ikke veldig stor, men skulle det skje tror jeg ikke jeg ville kringkastet det. Jeg hadde vel holdt meg til å sladre om det til forumvenner tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Her må jeg si meg veldig enig.
|
|
|
#12 |
|
Administrator
|
Det vil jo avhenge mye av hvordan jeg vet at vedkommende lyver. Når ting kommer via, via, noen som kjenner noen som vet noe om noen som kjenner, osv ... så tillegger jeg ikke det ikke særlig betydning, nei. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Hvis det hadde vært noe som gikk inn på meg hadde jeg sendt en pm til vedkommende og sagt hva jeg mener, spurt hva som foregikk.
|
|
|
#14 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Nei, jeg tviler på om jeg hadde sakt noe. i allefall ikke om det er løgner om ting som ikke kan skade noen, men er så naiv at jeg tror på alt jeg leser, regner med at folk er ærlige.
|
|
|
#15 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Det kommer an på hva det var. Hadde det gått utover noen andre så hadde jeg sagt fra til begge, men hvis personen hadde løyet på seg en større eller mindre årsinntekt så hadde jeg ikke sagt noe. Det er vel slik her som ellers at man ikke nødvendigvis forteller alt eller pynter litt på det overfor fremmede? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Om noen lyver på seg penger eller andre filleting bryr jeg meg ikke. Om noen over tid fremstiller seg selv på en måte som man skjønner ikke er helt reell fniser jeg litt, men tar det ikke opp med vedkommende. Men da folk lyver på seg dødssyke barn og liknende, da reagerer jeg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Expired
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Det HP sa.
|
|
|
|
#18 |
|
*_*
|
Sv: Ville dere sagt noe hvis...Er det bare jeg som ble nysgjerrig nå?
|
|
![]() |
|
|