|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Bye-bye Bratz
Fy flate, jeg forventer faktisk litt lojalitet av mine søstre og brødre, jeg. :sær: Har jeg lagt klare føringer mot en type leke blir jeg irritert hvis de kjøper det likevel. (alt med måte altså, jeg velger mine veto-muligheter med omhu...)
![]() |
#24 |
frakoblet
|
Jeg er enig i det, men jeg syns ikke Bratzene er verd en boikott. Jeg har hatt nok med å holde unna hull i ørene, digre og grellere leker.
![]() |
#26 |
Stabilt ustabil...
|
![]() |
#27 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bye-bye BratzJeg synes Bratz ser ut som små stripperdukker. Jeg har gitt klar beskjed til familie og venner at de ikke skal inn i vårt hus.
![]() |
![]() |
#28 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bye-bye BratzSå lenge lekene ikke er farlige (eller for bråkete |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Erfaren
|
Jeg velger mine kamper med omhu, men det er litt plagsomt til tider.
![]() |
#31 |
Stabilt ustabil...
|
Jeg tenker som så at alle har vi vel vår egen subjektive vurdering og oppfatning av hva som er "ikke ønskede leker", være seg krigsleker, lyd-leker (batteridrevne leker og den slags), horete dukker, kostbare pokemonkort som er grobunn for mang en koflikt eller hva som helst, og ens egen situasjon/personlighet/synspunkter vil jeg vel tro ligger mye til grunn for hva man vurderer som DrittTM. Og utfra dette ståstedet tror jeg mange veier for og imot om man synes det er verd kampen. Og litt sett i sammenheng med hvor viktig det er for barna, selvfølgelig.
![]() |
#32 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bye-bye BratzJo vil ungene ikke ha dem/ikke ønsker seg sånt, er det jo en smal sak. Jeg tenkte mer prinsipp kontra ønske. Foreløpig har vi ikke hatt noen situasjoner der vi har vektet våre motforestillinger som viktigere, og mye av det jeg eventuelt mente før jeg fikk barn, har på en eller annen måte blitt vasket litt bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|