Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Norwegian vs. SasBraathens

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 00:35   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian vs SasBraathens

Jeg har vært kjempenegativ til SAS en lang stund, etter mange dårlige erfaringer med spekulative kanselleringer (særlig til Stockholm), streiker, aksjoner og fandens oldemor. Men etter den streiken ved påsketider så har jeg aldri sett noen snu sånn på flisa! Makeløs service, hjelpsomhet, romslighet etc!

Så selv om jeg flyr Norwegian også i blant, for å passe på at vi har konkurranse i lufta, blir det mye SAS Braathens. Nå er de de eneste som flyr til den destinasjonen jeg flyr mest til også, da.

Gammel 02-12-06, 13:25   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian vs SasBraathens

Enn så lenge så flyr jeg nesten bare SAS av den enkle grunn at jeg har en hel haug med bonuspoeng å svi av, det samme har mannen. Når de er brukt opp kommer jeg til å fly de som er billigst, enkelt og greit. Må legge til at jeg stort sett er fornøyd med SAS, selv om jeg har hatt noen mindre greie episoder med dem. Men når man har flydd så mye som det jeg har gjort i perioder så skal det endel til for å ikke ha opplevd negative opplevelser.

Gammel 03-12-06, 14:27   #3
Mayasmum
Fullverdig medlem

Mayasmum sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
Mayasmum er litt kul
Standard

Sv: Norwegian vs. SasBraathens

vi flyr norwegian av den enkle grunn at de er de eneste som flyr direkte fra London til Trondheim....
jeg har litt saann Gardemoen fobi for jeg har ALDRI faatt noe som helst slags god service der.... det er rett og slett en elendig flyplass....troenderfientlig er vel et godt uttrykk.... jeg tror jeg har kommet til aa betalt ekstra kun for aa unngaa aa mellomlande, spesielt med liten unge paa slep....

Mayasmum er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 14:31   #4
tutta
Passiv

Standard

Savner Braathens jeg

Gammel 03-12-06, 19:13   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Savner Braathens jeg

Enig med deg - de kunne det med ekstraservice!

Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 07-12-06, 01:37   #6
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir litt sånn; pest eller kolera? Jeg har unngått SAS i årevis fordi det har vært utrygt mtp streik og annet tullball. Jeg vil helst fly Norwegian når jeg skal betale billetten selv, men når jeg reiser i timesvis orker jeg ikke de trange setene. Vi fløy Norwegian TIL Spania, og SAS tilbake. Miiiilevis forskjell på benplass.

Gammel 07-12-06, 19:19   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg flyr ikke så ofte, men de gangene jeg har gjort det de siste par årene har det vært med Norwegian (og MyTravel). Har vært fornøyd. Prisforskjellen har vært såpass stor, at SAS Braathens ikke har vært noe alternativ. Da hjelper det ikke at søstra mi jobber som flyvertinne for SAS Braathens.

Gammel 07-12-06, 19:23   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg velger det billigste. Jeg har noen dårlige opplevelser fra SAS på utenlandsreise. De gangene jeg har flydd Norwegian har alt gått på skinner.. jeg har derfor ingen erfaring med hvordan de er på service. Det viser seg jo best når noe uplanlagt dukker opp.

Servicen i flyet er ganske lik.

De gangene jeg reiser utenlands i mai/juni velger jeg konsekvent utenlandske flyselskap. Det har vist seg å være et smart trekk.

De flyselskapene jeg har vært aller best fornøyd med av de jeg har reist med er TAM og Varig. SAS gav elendig service da et fly ble forsinket og vi mistet alle videre fly til et sted i Brasil. Da vi til slutt ankom Brasil var det Varig og Tam som fløy oss videre. Servicen fra dem var helt utrolig.

Guava er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.