|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Norwegian vs SasBraathensJeg har vært kjempenegativ til SAS en lang stund, etter mange dårlige erfaringer med spekulative kanselleringer (særlig til Stockholm), streiker, aksjoner og fandens oldemor. Men etter den streiken ved påsketider så har jeg aldri sett noen snu sånn på flisa! Makeløs service, hjelpsomhet, romslighet etc!
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: Norwegian vs SasBraathensEnn så lenge så flyr jeg nesten bare SAS av den enkle grunn at jeg har en hel haug med bonuspoeng å svi av, det samme har mannen. Når de er brukt opp kommer jeg til å fly de som er billigst, enkelt og greit. Må legge til at jeg stort sett er fornøyd med SAS, selv om jeg har hatt noen mindre greie episoder med dem. Men når man har flydd så mye som det jeg har gjort i perioder så skal det endel til for å ikke ha opplevd negative opplevelser.
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
![]() |
Sv: Norwegian vs. SasBraathensvi flyr norwegian av den enkle grunn at de er de eneste som flyr direkte fra London til Trondheim.... |
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Norwegian vs. SasBraathensSavner Braathens jeg |
|
|
#6 |
|
saftig
|
Sv: Norwegian vs. SasBraathensDet blir litt sånn; pest eller kolera? Jeg har unngått SAS i årevis fordi det har vært utrygt mtp streik og annet tullball. Jeg vil helst fly Norwegian når jeg skal betale billetten selv, men når jeg reiser i timesvis orker jeg ikke de trange setene. Vi fløy Norwegian TIL Spania, og SAS tilbake. Miiiilevis forskjell på benplass.
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Norwegian vs. SasBraathensJeg flyr ikke så ofte, men de gangene jeg har gjort det de siste par årene har det vært med Norwegian (og MyTravel). Har vært fornøyd. Prisforskjellen har vært såpass stor, at SAS Braathens ikke har vært noe alternativ. Da hjelper det ikke at søstra mi jobber som flyvertinne for SAS Braathens.
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Norwegian vs. SasBraathensJeg velger det billigste. Jeg har noen dårlige opplevelser fra SAS på utenlandsreise. De gangene jeg har flydd Norwegian har alt gått på skinner.. jeg har derfor ingen erfaring med hvordan de er på service. Det viser seg jo best når noe uplanlagt dukker opp. |
|
|
![]() |
|
|