|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeHerregud.
Ja, så rart at ingen andre heter det. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskake
|
|
|
#25 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeGjett hvem som faktisk laget kake til dem til slutt.
|
|
|
#27 |
|
Fortynnet
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeEn jødekompis fra et annet land datt fikk først bakoversveis, så latterkick, da han så de norske jødekakene i butikken.
|
|
|
#32 |
|
Pauset
|
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeDisse foreldrene har vel fått det de ønsket seg mest av alt her i verden OPPMERKSOMHET. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pauset
|
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeJeg vurderer å kalle mine barn for Osama Bin Laden og Sadam Hussein, og til slutt må jo Idi Amin få noen som arver navnet... |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig.
|
|
|
#36 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeJeg klarer ikke å se noen nyhetsverdi i saken, og det ser ut for at dette er et ypperlig eksempel på klikkhoreri. Ellers lurer jeg på om ikke saken strider mot to, eller tre, punkter i vær-varsom-plakaten. Kilder skal beskyttes mot seg selv, er den ene, og mer spesifikt pkt. 4.8, som heter: Når barn omtales, er det god presseskikk å ta hensyn til hvilke konsekvenser medieomtalen kan få for barnet. Dette gjelder også når foresatte har gitt sitt samtykke til eksponering. Barns identitet skal som hovedregel ikke røpes i familietvister, barnevernsaker eller rettssaker. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Etter å ha blitt indoktrinert i nazi-hvit rasepiss fra de er bitte små? Tvilsomt, innen de er voksne bærer de sikkert navnet med stolthet.
|
|
|
#38 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeJeg håper for himmelens skyld at dette er bare en tullehistorie. Hvis ikke syns jeg oppriktig synd på ungene.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeStakkars gut tenker eg....
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Adolf Hitler (3) ble nektet bursdagskakeStakkars unger! |
|
![]() |
|
|