|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: "Flaue" julegaver
![]() |
#22 |
Einsam
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverJeg har aldri fått romantisk gave av mannen, ei forventer jeg å få det. Han mangler et gen, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
villende
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverHvorfor rosa elefanter? Og hvorfor 15?! Jeg er blitt forskånet for pinlige gaver. Men jeg er heller ikke så opptatt av at gavene skal være romantiske, bare det er noe jeg ønsker meg eller ikke var klar over at jeg faktisk ønsket meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
maler
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverVi har ei tante som alltid gir de merkeligste gaver. Det burde vært flaut for henne, men hun er bare sånn. Så det har blitt en kilde til rå latter på julaften. Hun feirer ikke sammen med oss altså ;) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Salt in the rainbow
|
Sengetøy her. I alle mulige farger og mønstre.
![]() |
#27 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Det var 15 stykker i pakken vel.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverSvigerfar kan finne på de rareste ting, men vi forventer aldri noe særlig av presangene fra ham, så det blir ikke noen nedtur. Men vi har jo ledd litt i ettertid av noen av de rareste tingene.
![]() |
![]() |
#30 |
både her og der
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverMannen gir meg helst bøker eller filmer han har lyst på selv, og som jeg ikke nødvendigvis ønsker meg: schikkelig romantisk: En gang pakket jeg forresten opp biblioteksbøker. Tanken bak var å gi bort leseropplevelser. Vet ikke helt hva jeg syntes om det.
![]() |
#31 |
En Som Trener
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverJeg hadde lyst til å kjøpe en slik til mannen i julegave i år, men med hensyn til barna, mine søsken med samboere og ikke minst mine foreldre, så tror jeg allikevel at jeg lar det være!
![]() |
#32 |
*_*
|
![]() |
![]() |
#33 |
Glad
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverMamma er dronningen av Nille-nips. Tipper det er noen tanter og onkler som er måtelig fornøyd med det de får fra henne.
![]() |
#34 |
frakoblet
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverSvigermor åpnet gaven fra sin mann, og ble fryktelig flau. Han hadde kjøpt massasjeapparat og vi holdt på å le oss skakk. Hun ble sur, og han skjønte ingenting. Han hadde jo kjøpt noe som skulle hjelpe mot de vonde skuldrene til sin fru.
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverEksmannen min ga ikke spesielt fine julegaver eller noe sånt, men han fortjener å huskes i denne tråden likevel. Han pleide å si at jeg ønsket meg ting til huset til mine bursdager og jul. Selv ønsket han seg selvsagt noe kult. |
![]() |
![]() |
#37 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverJeg fikk et rødt melkespann av min tante og onkel et år. Jeg har aldri bodd på gård, så jeg er ikke sikker på hva de tenkte at det skulle være godt for.
![]() |
#39 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverHar ikke fått særlig mange flaue gaver. Fikk en gang noen veldig stygge hunder (med stråhatt) som sto og gav hverandre en klem (to stykker som satt sammen) Fyren jeg fikk gaven av var jeg egentlig litt småforelska i - helt til den jula (jeg var kanskje 18)
![]() |
#40 |
|
![]() Sv: "Flaue" julegaverJeg har fått mange fiiiine gaver av min mormor opp gjennom årene. Hun bor halve året i Tyskland, og handler derfor alle gaver på Lidl og lignende butikker. Men den aller flotteste gaven, den gav jeg til Cilen for ørten år siden ...
![]() |
|
|