|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?240 kr i måneden til et fadderbarn.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Det er ikke mye. Jeg har det laveste trekket jeg kunne velge da vi bestemte oss for SOS Barnebyer, og jeg har ikke økt det etter at vi fikk bedre råd. Det burde jeg kanskje gjøre, når jeg tenker meg om.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff, Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?150,- til Amnesty, ellers sporadisk hit og dit. I de fleste organisasjoner kan man velge selv hvor mye man vil trekke hver måned. Jeg vurderer å gi litt mer eller eventuelt støtte en annen organisasjon også med fast månedsbeløp. Kanskje Leger uten grenser.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Så flinke dere er
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Vi har fast 225 (tror jeg det er) i mnd til SOS Barnebyer. Og så gir vi litt her og der i tillegg. Har tenkt få til et fast trekk til, kanskje Redd Barna?
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?http://jul.reddbarna.no/kalender/
![]() |
#8 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Har et fadderbarn gjennom Redd Barna som det trekkes mellom 200,- og 250,- mnd til. Ellers gir jeg litt sporadisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?250 til fadderbarnet.
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?
Og bøker til Kasia.
![]() |
#11 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Vi har en avtale med redd barna om 190 kr/mnd. OG så gir vi kollekt hvis vi er i kirken. Noe som ikke er så ofte for tiden. Kremt.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mye gir du til veldedighet pr mnd?Vi gir ikke fast hver måned, men regner med at det blir rundt 400 kr i måneden i gjennomsnitt. Hovedsaklig til Unicef.
![]() |
|
|