|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Dette skal gutta gi til storesøster; En sånn liten leppomadekrukke fra Body Shop. Deilig å ha på leppene altså. Koster 69,- + en pocketbok og noe som glitrer fra Glitter.
|
|
|
|
#22 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!
Den beskytter håret mot glattejernet. Det er varmebeskyttelse, så man ikke sliter/brenner håret. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Borte
|
Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Bøker, spill eller CD'er til ungdommene. Mamma pleier heldigvis å ønske seg noe. I fjor fikk hun rød Stelton-kanne, i år ønsket hun seg en kremfarget brødboks. Enkeltpenkelt.
|
|
|
#24 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Til ungdommen ville jeg kjøpt kinogavekort. www.kinogaven.no |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Til jeentene hadde jeg kjøpt noe fra parfymeriet. De har mange gavepekker der nå til fine priser.
|
|
|
|
#26 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!Min mor elsker gode serier, men synes det er et herk å følge med selv, så hun pleier å få type serier som Heroes, 30Rock, The Wire og slike ting.
|
![]() |
|
|