Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 13:09   #21
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøper dere i julegave til ungdommer (jenter) og mødre?!

Dette skal gutta gi til storesøster; En sånn liten leppomadekrukke fra Body Shop. Deilig å ha på leppene altså. Koster 69,- + en pocketbok og noe som glitrer fra Glitter.

Gammel 18-12-08, 13:10   #22
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Rettespray høres ut som noe JEG trenger. Men hva er det?

Den beskytter håret mot glattejernet. Det er varmebeskyttelse, så man ikke sliter/brenner håret.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 13:14   #23
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bøker, spill eller CD'er til ungdommene. Mamma pleier heldigvis å ønske seg noe. I fjor fikk hun rød Stelton-kanne, i år ønsket hun seg en kremfarget brødboks. Enkeltpenkelt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 13:19   #24
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Til ungdommen ville jeg kjøpt kinogavekort. www.kinogaven.no

Mamma får fotografbilder av barna (hun har ønsket seg det), håndveske og et sjal. I fjor fikk hun gore-texsko, og året før fikk hun gavekort på spa. Jeg pleier også å gi henne en julepynt eller ett kunstglass fra Hadeland Glassverk.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 13:21   #25
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Til jeentene hadde jeg kjøpt noe fra parfymeriet. De har mange gavepekker der nå til fine priser.
Til niesen min på 13 har jeg kjøpt joggedress fra Bik Bok, salg 300,-, og til niesen min på snart 15 har jeg kjøpt gavepakke fra DKNY, parfyme og dusjgele. Håper det faller i smak da.
Til mammaer... Ikke lett. Men et år kjøpte meg masse kremer, dusjgeleer osv på Body Shop og hun ble fra seg av glede.

Gammel 18-12-08, 13:37   #26
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mor elsker gode serier, men synes det er et herk å følge med selv, så hun pleier å få type serier som Heroes, 30Rock, The Wire og slike ting.

En av mine nieser er 12 år og hun skal få dataspillet Spore, det tror jeg kommer til å passe henne. Ellers er vel det meste av Sims populært hos jenter i denne aldersgruppen.

16-årige jenter vet jeg ikke, men jeg kjøpte en liten søt ekstern harddisk til min nevø på samme alder i fjor, og det gjorde stor suksess, praktisk å kunne ha med seg til kompiser og slikt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.