|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Jeg er veldig ofte enig med Skremmern. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Jeg er ofte enig med nolo, Kanne, Alfa, Maximillia, Mim og Anne. Jeg diskuterer mest med Mim, men hun er likevel en av de jeg er mest enig med. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Jeg er nok oftes enig med guniss, Canisa, Iset, Fibi, 007, Joika og aC. Men det kommer jo veldig an på tema for diskusjon- regner med at alle disse står for mange ulike meninger i mye og mangt!
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Det er veldig mange jeg ofte er enig med. Ingen nevnt ingen glemt. Allikevel nevner jeg Esme, fordi hun alltid tør å si det hun mener på en veldig saklig måte.
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Tenk for at jeg mener det. Hvis jeg skal begynne å ramse opp blir det garantert glemt noen. Og jeg nevnte jo en bruker da.
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Jeg synes den "ingen nevnt, ingen glemt"-greia er fryktelig barnslig, men then again, noen tolker denne tråden som en popularitetskonkurranse, så da er jeg sikkert med-barnslig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Så uansett kontekst er det barnslig? Hvorfor det i mitt tilfelle? Jeg sier jo hvorfor jeg ikke gidder begynne å ramse opp, det er veldig mange jeg ofte er enige med.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Jeg synes det varierer fra tema til tema. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Skremmern og Safran, tror jeg. Pluss mange andre, selvsagt. Men det kommer jo an på hvilket tema vi diskuterer.
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Som sagt, så varierer det veldig.
|
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Guniss og kirsebær.
|
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Det varierer en del fra tema til tema, men Polyanna er nok det nærmeste jeg kommer en åndelig tvilling. (Hadde hun bare vært sosialist, tror jeg at jeg hadde hatt sammenfallende meninger med henne på omtrent alt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Åkei. Liven. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Maximillia var den første jeg tenkte på. Jeg er også veldig ofte enig med Teofelia, MinaX og Esme.
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Når det gjelder skrivestil, synes jeg blant andre Kanne, Maximillia, Skilpadda og DM (i tillegg til de jeg ofte er enig med) har en varm, forståelsesfull og ryddig måte å skrive på. Det er nærmest umulig å misforstå det de sier (med mindre man er uenig og gjerne legger vrangviljen til, da). |
|
|
|
|
|
#20 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?Sånn på sittende fot kan jeg ikke si det er noen som skiller seg ut når det gjelder hvem jeg er oftest er enig med. Det varierer nok fra tema til tema.
|
![]() |
| Emneord |
| popularitetskonkurranse |
|
|