Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør du ved henting og levering?
Jeg låser bilen og tar med meg alt av verdisaker inn. 15 9,15%
Jeg låser bilen, men lar veske og annet ligge i bilen. 105 64,02%
Jeg låser ikke bilen, og tar kun med barn og dets ting, mine blir liggende. 32 19,51%
Jeg lar bilen stå med nøkkel og motor i gang, så bilen er varm til videre kjøring. 1 0,61%
Jeg har ikke bil. 7 4,27%
Dustepoll 4 2,44%
Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-08, 12:42   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?

Etter mange år i Oslo har jeg flyttet hjem til min barndomsby, og jeg er lettere sjokkert over hvor naive folk er når de setter fra seg bilen ved henting og levering i barnehage. Da jeg bodde i Oslo var det stadig fokus på at tyver var ramme til å stjele fra biler fra barnehagenes parkeringsplasser.

Men her jeg bor, så er folk langt mer uforsiktig enn at de legger igjen vesker og mobiltelefoner i låste biler. Her lar de gjerne bilen stå på med tenningen på, og nøkkelen i mens de er inne og leverer/henter ungene. Ikke bare utsetter de seg for tyveri av både inventar og bil, men forurenser gjør de også!

Hvor flink er du til å passe på sakene din ved henting og levering?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.