Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva synes dere om denne bursdagsgaven?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 21:34   #21
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?

Hm. En flaske med gløgg, da?
En amaryllis?

Gammel 30-11-06, 21:40   #22
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Kanskje svigermoren din vil være helt sikker på at du ikke blir gledelig overrasket .

Der sa du det - sannelig, dette har jeg nemlig gått og grunnet litt på!

Siri er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 22:02   #23
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

En liten avsporing: Da jeg laget en litt større (ca 20 gjester) feiring i forbindelse med min 35-årsdag fikk jeg tulipanbuketter av mer enn halvparten av gjestene. I tillegg fikk jeg en vinflaske, en krus med en humoristisk tekst og noe julete. Synes dere andre det var strålende gaveideer?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 22:06   #24
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tulipaner er hyggelig å få, men i en sånn sammenheng syns jeg jo det er fint å få/gi noe mer personlig og varig. Det fins jo masse man kan gi til damer på 25, 35, 45, 55 osv.: En bok, en film, en krem, en dc, et smykke, øredobber, fine kjøkkensaker, et klesplagg...

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 22:09   #25
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tulipaner er hyggelig å få, men i en sånn sammenheng syns jeg jo det er fint å få/gi noe mer personlig og varig. Det fins jo masse man kan gi til damer på 25, 35, 45, 55 osv.: En bok, en film, en krem, en dc, et smykke, øredobber, fine kjøkkensaker, et klesplagg...

Ja jeg er også glad i tulipaner... men det ble bare rotete med tulipanbuketter bortover hele kjøkkenbenken (Det var i romjula så bord/sjenker/piano i stua var det allerede pyntet med blomster og dekorasjoner).

Personlig og varig er stikkordene ja! Jeg gir definitivt gitt noe personlig og varig når jeg går i sånne runde og halvrunde bursdager (jeg feiret ikke 30-årsdagen min og gjorde det nå da jeg ble 35 i stedet).

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 22:13   #26
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Synes gaven var kjempefin jeg.
Og tror svigermoren din vil bli veldig glad for det.

Om jeg skulle gitt noe ved siden av ville det blitt en "juleblomst", men regner også med at mange andre tenker det samme.

Hva med å la barnet dekorere kakeboksen med pepprkakene?

Gammel 30-11-06, 23:49   #27
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes det er koselig med hjemmelagde gaver! Er du litt i tvil så kjøp med en julestjerne eller annen juleblomst som ikke behøver å koste så mye!
Lykke til, hun blir sikkert fornøyd!

Gammel 01-12-06, 07:55   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde gitt mer enn kaker og armbånd. For meg er slike hjemmelagede gaver slik som vi kommer med til en vanlig søndagsmiddag eller en på en mandag for den slags skyld.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 08:01   #29
Siri
seru

Siri sin avatar

Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg hadde gitt mer enn kaker og armbånd. For meg er slike hjemmelagede gaver slik som vi kommer med til en vanlig søndagsmiddag eller en på en mandag for den slags skyld.

Men det gjør vi ikke her i huset!

Siri er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 08:37   #30
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syns det var en flott gave, men som mange andre her så ville jeg tatt med noe i tillegg. Hva med en fin adventsdekorasjon med f.eks svibler?

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 08:52   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Syntes det var en veldig fin gave med mye omtanke bak.

Imidlertid ville jeg som flere andre her har nevnt, hatt med en liten ting til ,feks en blomst eller vin eller kanskje en god bodylotion ?

Gammel 01-12-06, 10:46   #32
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Syntes det var en veldig fin gave med mye omtanke bak.

Imidlertid ville jeg som flere andre her har nevnt, hatt med en liten ting til ,feks en blomst eller vin eller kanskje en god bodylotion ?

En god bodylotion er jo en veldig god ide! Det er noe personlig som hun får en velværeopplevelse av .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 11:22   #33
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Det ble en juledekorasjon, altså en sånn plantedings Takk for alle gode tilbakemeldinger folks!

Siri er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 15:09   #34
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine gaver du har tenkt å gi henne
I tillegg hadde jeg nok hatt med en ting til....
Hva med en fin blomst?

Gammel 01-12-06, 15:11   #35
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Fine gaver du har tenkt å gi henne
I tillegg hadde jeg nok hatt med en ting til....
Hva med en fin blomst?

Noen ganger kan det være lurt å lese de siste innleggene også før man svarer......

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.