|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?En liten avsporing: Da jeg laget en litt større (ca 20 gjester) feiring i forbindelse med min 35-årsdag fikk jeg tulipanbuketter av mer enn halvparten av gjestene. I tillegg fikk jeg en vinflaske, en krus med en humoristisk tekst og noe julete. Synes dere andre det var strålende gaveideer? |
![]() |
![]() |
#24 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Tulipaner er hyggelig å få, men i en sånn sammenheng syns jeg jo det er fint å få/gi noe mer personlig og varig. Det fins jo masse man kan gi til damer på 25, 35, 45, 55 osv.: En bok, en film, en krem, en dc, et smykke, øredobber, fine kjøkkensaker, et klesplagg... |
![]() |
![]() |
#25 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?
Ja jeg er også glad i tulipaner... men det ble bare rotete med tulipanbuketter bortover hele kjøkkenbenken |
![]() |
![]() |
#26 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Synes gaven var kjempefin jeg.
#27 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Synes det er koselig med hjemmelagde gaver! Er du litt i tvil så kjøp med en julestjerne eller annen juleblomst som ikke behøver å koste så mye!
#28 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Jeg hadde gitt mer enn kaker og armbånd. For meg er slike hjemmelagede gaver slik som vi kommer med til en vanlig søndagsmiddag eller en på en mandag for den slags skyld. |
![]() |
![]() |
#29 |
seru
|
Men det gjør vi ikke her i huset! |
![]() |
![]() |
#31 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Syntes det var en veldig fin gave med mye omtanke bak.
#32 |
Stadig underveis
En god bodylotion er jo en veldig god ide! Det er noe personlig som hun får en velværeopplevelse av |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Fine gaver du har tenkt å gi henne
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen ganger kan det være lurt å lese de siste innleggene også før man svarer......
|
|