|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere nå?Slapper av. Har holdt på med noe i hele dag. Støvsugd, vasket golv, bakt kake og underholdt ei misfornøyd snuppe.
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere nå?
En stor med farge utenpå og en mindre hvit inni. Skal stå opp på tallerkenen. Bilde kan komme når duken er strøket. Nå skal jeg nemlig stryke 5 meter linduk. Årets verste. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg surfer litt mens jeg lurer på om jeg skal henge opp julegardinene. Storebror ser på Disney mens minstejenta sover, og snart kommer Alberto hjem sammen med storesøster og da skal vi pynte tre. |
|
|
|
#5 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hva gjør dere nå?Surfer. Men pakker egentlig inn julegaver.
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva gjør dere nå?Ligger og surfer og drikker Jägermeister mens ungene og gubben pynter ferdig treet. Så skal jeg dusje, mamma og pappa er rett rundt hjørnet.
|
|
|
|
#11 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gjør dere nå?Nå venter jeg på at gubben skal bli ferdig med middagsluren sin, så han kommer seg på posten og henter gaven fra en julegavering på et annet forum.
|
|
|
|
#12 |
|
Bare sær
Sv: Hva gjør dere nå?Nyter en velfortjent pause etter julens verste og tristeste jobb - å sette juletreet på fot.
|
|
|
#14 |
|
heimføing
|
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg kom fra jobb for ikke så lenge siden, med medbrakt chips og burger = overtidsmat. Skal ligge strak ut på sofaen fram til halv ni, da skal jeg vippe meg opp i stående og dra tilbake til jobben pga sykdom der borte. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
re:designer
Sv: Hva gjør dere nå?Jeg har vært på butikken og handlet Ritzkjeks til Maisi. Stakkars, blir ikke frisk hun. Slapp heldigvis å hente storebror som har vært i Arendal hos pappa'n. Han kjørte han helt hjem. Kjipt med syke barn i bil! Gubben kommer vel hjem sent i kveld også. Sånn er det no dritt å være selvstendig. Alltid mye å gjøre før feriedager. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
X First Lady
Sv: Hva gjør dere nå?Akkurat nå står det tre kasseroller å putrer på kjøkkenet. Den ene lager jeg rødkål i etter dansk oppskrift og i den andre surkål og den tredje koker nissegrøten vi skal innta ganske så snart. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
re:designer
Sv: Hva gjør dere nå?
Så flink du er! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva gjør dere nå?Venter på at resten av familien skal bli ferdige så vi kan reise og pynte juletreet hos exen.
|
|
|
#20 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva gjør dere nå?Pepperkakene henger til pynt i stuevinduet, juleblomstene står på bordet, levende lys er tent, mini har lagt seg og vi voksne deler en flaske rødvin. Leiligheten er skinnende ren og sengetøyet er skiftet av den enkle grunn at vi bor i hotell-leilighet.
|
![]() |
|
|