Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Smaker du forskjell på seigmennene?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Smaker du forskjell på seigmennene
Ja, de gir hver sin unike smaksopplevelse 57 59,38%
Ja, men bare såvidt 29 30,21%
Nei, de smaker likt 8 8,33%
dustepoll/sukker er djevelens verk 2 2,08%
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 01:44   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smaker du forskjell på seigmennene?

Klar skilnad!

Rangert rekkefølge:
Gul
Grøn
Rød

Orange ligger stort sett igjen, men i nøden spiser selv fanden fluer (eller organge seigemenn evnt. brune Nonstop)

Gammel 30-12-08, 14:26   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oransje er best Og i svangerskap MÅ jeg ha grønne.

Men nonstop? Smaker de forskjellig også? *må kjenne bedre etter, jeg tror aldri jeg har spist og kjent etter på en og en nonstop*.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 14:30   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Og de grønne er best!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 19:48   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Det er absolutt forskjell. På nonstop også. Når det gjelder det meste av godteri foretrekker jeg de røde variantene. Når det gjelder seigmenn liker jeg imidlertid de grønne best - og de brune nonstopene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 20:25   #5
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spiser bare rød seigmann, de andre smaker høgg.

Gammel 27-12-08, 20:32   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Smaker veldig forskjell ja, og de røde er best. Etterfulgt av de grønne.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 20:40   #7
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Smaker forskjell. De grønne er best

Gammel 27-12-08, 21:03   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleide å lage en sjokoladekake med smeltede seigmenn i røra, den var knallgod!

Gammel 27-12-08, 21:03   #9
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror ikke jeg kjenner forskjell.
Spiser aldri seigmenn og nonstop fortæres sånn ca. en gang hver skuddår.
Så jeg svarer litt sånn uten å egentlig ha sjekket skikkelig.

Gammel 27-12-08, 21:30   #10
Left
Passiv

Standard

Selvsagt kjenner jeg forskjell. De oransje er best.

Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 21:34   #11
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jepp. De oransje er best.

Gammel 27-12-08, 21:40   #12
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
jannski er litt kul
Standard

JA! Og det er forskjell på Non Stop også! Så det så!

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 21:56   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Okei. Men nå er det altså ingen oransje i jule-seigmenn-posen. Og det er to forksjellige grønne, hvorav en med ananas-smak og en med eple-smak. Bare til opplysning!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 22:00   #14
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Og da mener jeg de forskjellige smaksvariantene i den tradisjonelle seigmenn-posen

Jeg svarte på dette, jeg har ikke smakt juleseigmenn.

Gammel 27-12-08, 22:05   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er forskjell på smaken på forskjellige farger. Både på Nonstop og seigmenn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 22:05   #16
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det er stooor forskjell på smakene på seigmenner. De oransje er best, så gule og etter det de rød. De andre spiser jeg ikke for de smaker så vondt.

Gammel 27-12-08, 22:06   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker best seigedamer. Men husker ikke hvem av seigedamene som var best. Alt for lenge siden sist.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 22:16   #18
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne såg jeg først etter nonstop-tråden. Men jeg kjenner altså forskjell. Har til og med blitt blindtestet og gjettet alle fargene riktig.

Gammel 27-12-08, 22:22   #19
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jepp, kjenner forskjell.

Gammel 27-12-08, 22:28   #20
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oransje er best .

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.