|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er lego et herk? | |||
| Ja, det blir bare rot med det |
|
8 | 7,02% |
| Ja, det er kjedelig å leke med, og det blir bare rot |
|
6 | 5,26% |
| Vi har ikke lego |
|
2 | 1,75% |
Nei, men vi trives i kaoset
|
|
72 | 63,16% |
| Nei, vi har det fint sortert slik du beskriver |
|
19 | 16,67% |
| I coldn`t care less / dustepoll |
|
7 | 6,14% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er lego et herk?Vilt kaos, også kastes bruksanvisninger med en gang. Da blir det kreativitet!!
|
|
|
#22 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er lego et herk?Først bygger man etter oppskrift, og så kan man bruke delene til å bygge fritt. Et rigid system med alle pakkene sortert i bokser eller tingene stående på en hylle er ikke noe for oss. Lego er ikke herk. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er lego et herk?Lego er gøy!
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er lego et herk?Jeg synes lego er utmerket å leke med, og hele poenget er i mine øyne kreativ lek. Å alltid bygge etter bruksanvisning tar bort poenget spør du meg. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Live and let live
|
Sv: Er lego et herk?
Ja.
Ja, det er kjekt med lego sånn sett, men jeg blir så stresset av alle disse lekene som går i stykker. Litt dumt å ha lego brannstasjon og lego togbane og starwarslego, og brannbil,sykebil, politibil, kostebil osv osv når man aldri får lekt med det fordi det er som å lete etter nålen i høystakken når man skal ha tak i en del (dersom man husker hvilke deler som skal til).
Hm ... så jeg bør egentlig bare gi opp lekene og ikke bry meg med at de er ødelagte så lenge ungene har det gøy?
|
|
|
#28 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#30 |
|
Live and let live
|
Sv: Er lego et herk?Hvordan vi har det med ting kommer an på hvilken mening vi tillegger dem. Jeg ser at dere har fred med at de ikke blir bygd igjen når de er bygget en gang, og at det er ok med bare fri bygging etter det. Det høres jo ganske ok ut, så jeg tror jeg adopterer den holdningen. Legoen er kommet for å bli. Ungene liker det, og pappan liker det, så da nytter det ikke å stresse liksom.
|
|
|
#31 |
|
Live and let live
|
Ja? Det går jo an? Det er jo kjedelig å aldri kunne bruke togbanen fordi togene ligger spredd rundt omkring.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Vi tar vare på bruksanvisningene, så det _kan_ bygges opp igjen om vi ønsker det.
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er lego et herk?Det kan være lurt å spare på bruksanvisningene. Vi har mistet mange av bruksanvisningene til de første legopakkene vi fikk, men de nyeste har vi spart på. Lego e kjempegøy!! Men det e selvfølgelig et must å ha et sted å putte "reservedeler" eller deler fra kræsjete kunstverk... |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Live and let live
|
Når de bare ligger i en bunke og tas frem for å brukes og så slenges i en eller annen kasse, eller trakkes på osv. Så forsvinner de etterhvert. Det også stresser meg.
|
|
|
#35 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Er lego et herk?Ja, vi har egen eske til bruksanvisningene.
|
|
|
#36 |
|
maler
|
Sv: Er lego et herk?Mange klosser, raserte byggverk og fri bygging for det meste. Strålende kreativ lek, det er jo mye bedre enn å bare bruke dem som enhver annen leke. Så har vi en bunke bruksanvisninger vi har tatt vare på sånn i tilfelle noen skulle ha lyst til å lage det opprinnelige byggverket igjen. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er lego et herk?Vi har en perm med plastmapper til bruksannvisningene.
|
|
|
#38 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Er lego et herk?Fant ikke noe alternativ som passet. Lego er et herk på en måte, men det er kjekt likevel, og jeg gleder meg på ungenes vegner når de får det til jul. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er lego et herk?Her i huset er det bare 8 åringen (og jeg |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Pauset
|
Sv: Er lego et herk?Poden forlanger at vi tar vare på alle bruksanvisninger og setter sammen flyet hans gang på gang.... |
|
|
|
![]() |
|
|