Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?
Ingenting, jeg klipper meg selv. 14 5,00%
Ingenting, jeg klippes av venner/slektninger. 12 4,29%
Ingenting, jeg har ikke klipt meg. 8 2,86%
100-1500 kroner 95 33,93%
1600-3000 kroner 60 21,43%
3100-5000 kroner 35 12,50%
5100-7000 kroner 27 9,64%
7100-9000 kroner 9 3,21%
9100-11 000 kroner 12 4,29%
11 100-13 000 kroner 7 2,50%
13 100-15 000 kroner 0 0%
15 100-17 000 kroner 1 0,36%
Mer enn 17 000 kroner 0 0%
Pass dine egne sak(s)er! 0 0%
Deltakere: 280. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 21:05   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Eg har vore til frisør ein gong i år og brukte da 250.-

Eg likar ikkje å gå til frisør. Det luggar og eg må sitte å sjå på meg sjølv i ulideleg lang tid!

Gammel 29-12-08, 15:25   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Et sted mellom 100-1500 kroner . Dette gjelder da kun meg selv. Jeg har en kusine som pleier å klippe meg når hun er hjemme i Bergen, men for en to uker siden måtte jeg bare klippe meg, så da ble løsningen en annen.

Lille klipper seg en 4-5 ganger i året, og vi betaler vel 250 kr de gangene det skjer hos frisør. Sambo klipper håret sitt selv.

Gammel 29-12-08, 15:30   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare vært to ganger til frisør i år, før det hadde jeg langt hår som jeg ikke gadd å klippe så ofte. Men med farge og slikt så har det kommet på over 2000 kroner likevel, tror jeg.

Jeg ser i krystallkulen min at det blir litt flere turer neste år, for nå har jeg en klipp som må oppdateres litt oftere enn hver sjette måned.

Gammel 29-12-08, 15:31   #4
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg ser i krystallkulen min at det blir litt flere turer neste år, for nå har jeg en klipp som må oppdateres litt oftere enn hver sjette måned.

Min kule sier det samme som din.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:33   #5
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stripet håret en gang, og det kostet vel rundt 300 kroner. Ellers er det vel snart 2 år siden jeg klippet håret

Gammel 29-12-08, 15:40   #6
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er hos frisøren hver 6-8 uke og betaler da ca 600 uten striper eller 800 med striper. Så jeg bruker ca 6000,- pr år på frisør.
Mannen har maskinkort og klipper seg selv, altså ingen utgifter til frisør.
Lillesøster klipper jeg (med heller dårlig resultat).
Storesøster stusser seg hos frisør ca 3 ganger i året til ca. 300,- pr gang.

Gammel 29-12-08, 15:56   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg burde tatt meg råd til å gå til frisør oftere egentlig, i år har jeg vel vært der 2 ganger. Det koster ca 600 kr hver gang.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 16:35   #8
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rundt 10 000 kr. Frisør er en av yderst få luksusting jeg unner meg. Farger/striper og klipper meg ca annenhver mnd.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:01   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

400 hver gang ca (385) og 6 ganger i året kan jeg tenke meg, altså 2400.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:18   #10
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg går til frisøren mellom 3-4 ganger i året og bruker ca. 1.200 - 1.400 hver gang.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:38   #11
Røsslyng
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
Røsslyng har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tror jeg har betalt ca. 1500 kr i år. Har hatt to frisørbesøk med klipping og et med striping. Det blir nok oftere til neste år... Nå har jeg i hvertfall bestilt neste frisørtime i begynnelsen av februar.

Røsslyng er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 17:40   #12
Røsslyng
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
Røsslyng har et hav av muligheter foran seg
Standard

Eldstemann klipper jeg forøvrig selv med maskin. Det kler han heldigvis... Lillebror og mannen blir klippet av svigermor

Røsslyng er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 18:47   #13
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm.. jeg klipper meg ganske ofte, ca hver 6. uke, det blir vel ca 10 ggr a 330 kr dvs ca 3300,- I tillegg bleker min mor håret mitt, betaler bare for produktet, ca 130 kr, dvs ca 1300,- - så en ca 5000,- kr kanskje ?

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 19:37   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg bruker ca. 6-7000,- i året hos frisøren kun på meg selv.
Hva min kjære bruker aner jeg ikke.
Minsten klipper jeg og storebror tar pappaen og jeg annenhver gang til frisøren
der bruker vel jeg en 7-800,- i året kanskje.

Gammel 29-12-08, 19:59   #15
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Tror jeg har vært en 3 ganger hos frisøren i år. Hver gang er det full vask, klipp og farging og striper.

Heldigvis har jeg en venninne som er frisør og jeg får det billigere hos henne. Men betaler vel en 1.000,- hver gang jeg er der.

Jeg har ganske tykt hår. Frisøren klager hver gang. Og du har så tykt hår.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:17   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år har jeg blitt klipt av frisør en gang + av svogeren min en gang. Mest pga kjipt ammehår jeg ikke gidder å bruke penger på. Normalt sett bruker jeg vel ca 3000 kanskje. tre runder med klipp og farge.

Gammel 30-12-08, 00:16   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har klipt meg 1 gang til 350kr. og en gang med gnomen til 200kr. Mannen klipper vi hjemme.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:27   #18
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Fant ut at jeg har brukt over 9000 Har aldri tenkt på at jeg bruker så mye bare på håret mitt...

Lillebill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:46   #19
Skvetten
Passiv

Standard

Huff, det er sånne spørsmål som gjør at jeg får litt dårlig samvittighet. Jeg har vel totalt brukt noe sånt som 7000-8000 på frisør i året som gikk.

Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:43   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Huff, det er sånne spørsmål som gjør at jeg får litt dårlig samvittighet.

Det var ikke intensjonen, altså. Meningen var jo at raggehår-gnier-bluen skulle få god samvittighet for å gå bananas på nyttårssalget, og det har jeg visst gjort. Frisørtime skal jeg også bestille.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.